JU OŠ
„           “                                   
Školska _______ godina
MJESEČNI
PLAN RADA
Nastavni
predmet: B/H/S jezik i književnost                    Razred: VI                              Mjesec: 
februar                       
| 
   
Sedmica/ 
datum 
 | 
  
   
Broj  časova 
 | 
  
   
Nastavna
  tema 
 | 
  
   
Tematska
  jedinica 
 | 
  
   
Ciljevi
  i zadaci 
 | 
  
   
Očekivani
  rezultati 
 | 
 
| 
   
Prva
  sedmica 
Od
  1.  do 2. 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
1. Lektira 
  
  (2 časa) 
 | 
  
   
1. Skender Kulenović : „Gromovi đule“ 
 | 
  
   
1. Upoznavanje sa novim književnim
  djelom. Razvijanje čitalačkih navika i ljubavi prema pisanoj riječi 
 | 
  
   
1. Učenici iskazali zavidan nivo
  analize djela i kritičkog razmišljanja 
 | 
 
| 
   
Druga
  sedmica 
Od
  5.  do 9. 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
1. Gramatika 
2. Književnost 
3. KI 
 | 
  
   
1. Padeži: ponavljanje 
2. N. Ibrišimović: „Sijelo mudraca“ (2
  časa) 
3. KI: eksterijer (uzorak) 
 | 
  
   
1. Ponavljanje znanja iz gramatike -
  padeži 
2. Prepoznati i okarakterizirati
  moralne vrijednosti likova 
3. Pravilna primjena deskripcije 
 | 
  
   
1. Učenici usvojili nova znanja iz
  gramatike 
2. Određuje temu, poruku na osnovi
  razumijevanja teksta, osuđuje negativne postupke likova 
3. Pišu vlastite deskriptivne tekstove 
 | 
 
| 
   
Treća
  sedmica 
Od
  12.  do 16. 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
1. KI 
2. Gramatika 
3. Književnosti 
 | 
  
   
1. KI: izrada 
2. Glasovne promjene u deklinaciji
  imenica 
(2 časa) 
3. G. Vitez: „Plava boja snijega“ 
 | 
  
   
1. Razvijanje pismene kulture kod
  učenika 
2. Prepoznavanje oblika s provedenim
  glasovnim promjenama 
3. Prepoznati kompozicijske dijelove
  igrokaza 
 | 
  
   
1. Učenici dobro vladaju pravopisnim
  pravilima i imaju izražajan stil pisanja 
2. Propoznaju glasov. prom.u deklin.
  Imenica 
3. 
  Objašnjava razliku između priče, romana i igrokaza 
 | 
 
| 
   
Četvrta
  sedmica 
Od
   19. do 23. 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
1. KI 
2. Gramatika 
3. Književnost 
 | 
  
   
1. Analiza pismene vježbe 
2. Pridjevi: određeni i neodređeni vid 
3. Pridjevi: deklinacija 
 | 
  
   
2. Pravilna upotreba neodređenih
  oblika pridjeva 
3. Upotreba neodređenih i određenih
  pridjeva s padežnim nastavcima 
 | 
  
   
2. Samostalno pronalazi primjere
  određenih i neodređenih oblika pridjeva u rečenici 
3. Uočava jednak glasovni sastav
  različitih padeža 
 | 
 
| 
   
Peta
  sedmica 
Od
  26.  do 28. 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
1. Gramatika 
2. Lektira:  
 | 
  
   
1. Ponavljanje znanja o pridjevima 
 | 
  
   
1. Utvrđivanje nivoa usvojenog znanja
  o pridjevima 
 | 
  
   
1. Usvojili gradivo vezano za pridjeve 
 | 
 
Nastavnik:                                                                                                            Direktor/ica:
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.