utorak, 26. veljače 2019.

Tehnička kultura - Prikupljanje, elektronska obrada podataka i memorisanje podataka


ŠKOLA:

MJESTO:

PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:

DATUM:

OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA GODINA:
2012/2013
NASTAVNA JEDINICA:
Prikupljanje, elektronska obrada podataka i memorisanje podataka


BROJ ČASA:
19
VJEŽBA/P.R.
Vježba 17 u D.R.
TIP SATA:
Upoznavanje sa novom nastavnom jedinicom.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Demonstracije, crtanja, pisanja, čitanja, razgovora, usmenog i izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati, grafofolije, fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kultura: proces i sadržaj

Učiti:
Znati:
Prikupljanje, elektronska obrada podataka i memorisanje podataka.Korelacija sa informatikom.
Osnovna znanja iz informatike, posebno gradivo koje se odnosi na prikupljanje, obradu i memorisanje podataka.
Vrijednosti, stavovi, ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva. Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim. Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima. Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških  dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi racionalnog korištenja energije i  potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Pažljivo prate izlaganje i demonstraciju nastavnika. Samostalno analiziraju grafičke prikaze i modele koje je pripremio nastavnik.
Aktivnosti nastavnika:
Priprema očigledna nastavna sredstva i  izlaže nastavnu   građu, vodeći računa o  mogućnostima i potrebama učenika. Pruža neophodnu  pomoć učenicima pri sagledavanju utjecaja mehanizacije na produktivnost   rada. Priprema grafičke prikaze rada pojedinih tipova mehatroničkih uređaja i objašnjava njihov rad.
SADRŽAJ  RADA  I  ARTIKULACIJA  NASTAVNOG  SATA
UVODNI DIO:
Zajedno sa učenicima ponoviti prethodnu nastavnu jedinicu kroz razgovor i postavljanje pitanja.
GLAVNI DIO:   
Prikupljanje podataka se može vršiti na različite načine: zapisi­vanjem, kodiranjem, klasifikacijom. Informacioni sistem pred­stavlja grupu međusobno povezanih komponenti čije je funkci­oniranje usmjereno prema istom cilju. To se postiže primanjem ulaznih podataka i davanjem izlaznih informacija u procesu transformacije podataka u informacije (obrade).
Obrada poda­taka je sistem ulaza, obrade, memoriranja, kontrolnih funkcija i izlaza koje transformiraju resurse podataka u informacione proizvode. Obrada podataka može biti ručna i elektronska. Memoriranje je funkcija sistema u kojoj se podaci i informacije smještaju na organiziran način kako bi se mogli dalje obrađivati i koristiti. Računar prima podatke za obradu na prihvatljiv način, obrađuje ih i šalje korisniku rezultate obrade.
Nakon izloženog gradiva potrebno uraditi vježbu 17 u D.R.

ZAVRŠNI DIO:
Ponoviti obrađene nastavne sadržaje, pohvaliti/ocjeniti aktivne učenike. Najaviti i uputiti učenike
 na narednu nastavnu jedinicu.  
NAPOMENA:


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.