ŠKOLA:
MJESTO:
PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:
DATUM:
OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA
GODINA:
2012/2013
NASTAVNA
JEDINICA:
Prikupljanje, elektronska
obrada podataka i memorisanje podataka
BROJ
ČASA:
19
VJEŽBA/P.R.
Vježba 17 u D.R.
TIP SATA:
Upoznavanje sa novom nastavnom jedinicom.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Demonstracije, crtanja, pisanja, čitanja,
razgovora, usmenog i izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati,
grafofolije, fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI
REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kultura: proces i sadržaj
Učiti:
Znati:
Prikupljanje, elektronska
obrada podataka i memorisanje podataka.Korelacija sa informatikom.
Osnovna
znanja iz informatike, posebno gradivo koje se odnosi na prikupljanje, obradu
i memorisanje podataka.
Vrijednosti, stavovi,
ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju
naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u
cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva.
Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite
na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja
produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih
činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim.
Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima.
Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu
stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih
zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje
navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite
okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi
racionalnog korištenja energije i
potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Pažljivo prate izlaganje i demonstraciju nastavnika.
Samostalno analiziraju grafičke prikaze i modele koje je pripremio nastavnik.
Aktivnosti nastavnika:
Priprema očigledna nastavna sredstva i izlaže nastavnu građu, vodeći računa o mogućnostima i potrebama učenika. Pruža
neophodnu pomoć učenicima pri
sagledavanju utjecaja mehanizacije na produktivnost rada. Priprema grafičke prikaze rada
pojedinih tipova mehatroničkih uređaja i objašnjava njihov rad.
SADRŽAJ RADA
I ARTIKULACIJA NASTAVNOG
SATA
UVODNI DIO:
Zajedno sa učenicima ponoviti prethodnu
nastavnu jedinicu kroz razgovor i postavljanje pitanja.
GLAVNI DIO:
Prikupljanje podataka se može vršiti na različite
načine: zapisivanjem, kodiranjem, klasifikacijom. Informacioni sistem predstavlja
grupu međusobno povezanih komponenti čije je funkcioniranje usmjereno prema
istom cilju. To se postiže primanjem ulaznih podataka i davanjem izlaznih
informacija u procesu transformacije podataka u informacije (obrade).
Obrada podataka je sistem
ulaza, obrade, memoriranja, kontrolnih funkcija i izlaza koje transformiraju
resurse podataka u informacione proizvode. Obrada podataka može biti ručna i
elektronska. Memoriranje je funkcija sistema u kojoj se podaci i informacije
smještaju na organiziran način kako bi se mogli dalje obrađivati i koristiti.
Računar prima podatke za obradu na prihvatljiv način, obrađuje ih i šalje
korisniku rezultate obrade.
Nakon izloženog gradiva potrebno uraditi vježbu 17 u
D.R.
ZAVRŠNI DIO:
Ponoviti obrađene nastavne sadržaje,
pohvaliti/ocjeniti aktivne učenike. Najaviti i uputiti učenike
na
narednu nastavnu jedinicu.
NAPOMENA:
|
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.