petak, 8. veljače 2019.

Teme za literarne i pismene radove


IZBOR TEMA ZA LITERARNE RADOVE

1.    Bliži se zima
2.    Zavičaj me pozdravlja
3.    Junak dana
4.    Jedan moj nestašluk
5.    Mama, volim te
6.    Divim se tom čovjeku
7.    Najljepša knjiga koju sam ikad pročitao/la
8.    Najljepši školski dan
9.    Prijeteljski postupak
10.                       Zakašnjela istina
11.                       Kad djelo govori riječi su suvišne
12.                       Ljepota miluje moje oči
13.                       Knjiga koja me je oduševila
14.                       Na krilima mašte
15.                       Sanjam i vjerujem
16.                       Putevi i stranputice moje generacije
17.                       Razum je pobijedio srce
18.                       Moje juče, danas i sutra
19.                       Mladosti, krila mi daj
20.                       U traganju za istinom
21.                       Tiho sipi jesenja kiša
22.                       Lica s gradskih ulica
23.                       Maštati znači živjeti
24.                       Ne možemo svi postati veliki ljudi, ali možemo postati veliki radnici
25.                       Ideali i nemiri moje generacije
26.                       Aprilski dan usred zime
27.                       Iznenadni pljusak
28.                       Ostvarena želja
29.                       Zalazak sunca
30.                       Svijet koji vidim i svijet koji želim
31.                       Opalo lišće
32.                       Kako mi je teško da te pustim da odeš, dane!
33.                       Tužan rastanak
34.                       Najmilija uspomena
35.                       Moje nade i snovi





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.