subota, 9. ožujka 2019.

ENGLESKI JEZIK - UNIT 1 A – Hello

PREDMET: Engleski jezik
ČAS BROJ: 2
ODELJENJE:
DATUM:
NASTAVNA TEMA: INTRODUCTION
NASTAVNA JEDINICA: UNIT 1 A – Hello
TIP ČASA: utvrđivanje
OBRAZOVNI CILJEVI
Učenici će moći:



da se predstave, upoznaju i koriste formalne i neformalne pozdrave - *language appropriacy
VASPITNI CILJEVI
Učenici:
-
razvijaju naviku pristojne komunikacije sa novim ili nepoznatim osobama
ZADACI
Učenici će:
-
ponavljati i uvežbavati formalne i neformalne pozdrave
-
ponavljati i uvežbavati jezičke strukture koje se koriste za predstavljanje
-
ponavljati imena likova

METODE I TEHNIKE RADA: kombinovani – razgovor, slušanje i ponavljanje / davanje odgovarajućeg odgovora / dovršavanje dijaloga, simulacja
OBLICI RADA: frontalni, individualni, u paru
NASTAVNA SREDSTVA: udžbenik, radna sveska, CD
KORELACIJA SA DRUGIM PREDMETIMA / TEMAMA: Građansko vaspitanje, Srpski jezik

UVODNI DEO:

Ponavljanje likova – Open your books at page 4. Look at the children. Who are they? Nastavnik podiže knjigu, pokazuje različite likove i pita Who’s this?.

GLAVNI DEO:

Aktivnost 1 – Udžbenik, strana 5, zadaci 5 a, b, c. Slušanje i davanje odgovarajućeg odgovora. Listen and repeat / respond.
(Slušanje broj 1. 4 & 1. 5)
5 a – Učenici slušaju i ponavljaju tekst – Listen and repeat. (Slušanje broj 1. 4)
5 b – (Slušanje broj 1. 5) Nastavnik pušta tekst sa pauzom iza svakog pozdrava kako bi učenici dali odgovarajući otpozdrav Listen and answer / respond to each greeting. Nastavnik će pisati svaki pozdrav i otpozdrav na tabli kako bi sporiji učenici mogli lakše da učestvuju u otpozdravljanju. Radi se frontalno.
1 A: Good morning. B: Good morning. 2 A: Hello! B: Hi. / Hello.
3 A: See you later. B: See you. / See you later. / Bye. 4 A: Hi. B: Hi. / Hello.
5 A: Good afternoon. B: Good afternoon. 6 A: Good evening. B: Good evening.
7 A: Goodbye. B: Goodbye. / Bye. 8 A: Goodnight. B: Goodnight.
5 c – Nastavnik čita instrukciju, učenici je prate u udžbeniku. Demonstrira dijaloge sa nekoliko učenika – 1. N: Good morning. U1: Hello 2. N: Hello. U2: Hi. N:Goodbye. U2: Bye.
Aktivnost 2 – Udžbenik, strana 5, zadaci 6 a, b, c. Slušanje i dopunjavanje rečenica. Čitanje i simulacija dijaloga.
(Slušanje broj 1. 6)
6 a – Učenici slušaju i čitaju / prate tekst – Read and listen to the dialogue. Nastavnik pušta CD drugi put, učenici slušaju i dopunjavaju rečenice – Listen and fill in the gaps. Rade individualno, proveravaju odgovore sa svojim parom. Na kraju se radi provera sa celim odeljenjem. Odgovori: Hello, Hi, See you, Bye
6 b - Učenici čitaju dijalog po ulogama. Nastavnik obilazi i podstiče, ispravlja po potrebi. Parovi koji žele, mogu da pročitaju dijalog pred odeljenjem.
4
6 c – Učenici simuliraju dijalog koristeći svoja imena. Instrukcija glasi – Roleplay the dialogue using your own names now. Or you can choose names of famous people and roleplay the dialogue.
Nastavnik demonstrira aktivnost sa jednim učenikom.
N: Good mornig (Milan).
U: Oh, hello Miss.
Dok učenici izvode dijalog, nastavnik prati, podstiče i pomaže po potrebi.

ZAVRŠNI DEO:

Radna sveska, strana 3, zadaci 3, 4 i 5. Učenici rade sami, u paru. Nastavnik obilazi, prati i pomaže sporijim učenicima.
Domaći zadatak: /
ZAPAŽANJA O ČASU I SAMOEVALUACIJA:
Problemi koji su nastali i kako su rešeni:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Sledeći put ću drugačije uraditi / promeniti:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Opšta zapažanja:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.