subota, 9. ožujka 2019.

ENGLESKI JEZIK - UNIT 1 B – In the classroom

PREDMET: Engleski jezik
ČAS BROJ: 3
ODELJENJE:
DATUM:
NASTAVNA TEMA: INTRODUCTION
NASTAVNA JEDINICA: UNIT 1 B – In the classroom
TIP ČASA: obrada i utvrđivanje
OBRAZOVNI CILJEVI
Učenici će moći:



pravilno da imenuju predmete iz svog okruženja koristeći neodređeni član
VASPITNI CILJEVI
Učenici:
-
razvijaju navike dobre saradnje i uzajamne pomoći
ZADACI
Učenici će:
-
učiti i uvežbavati vokabular kojim se imenuju predmeti iz učionice i njihovog neposrednog okruženja
-
učiti i uvežbavati neodređeni član
-
uvežbavati dijaloški model What’s this? It’s a / an ...

METODE I TEHNIKE RADA: kombinovani – slušanje i čitanje / pokazivanje i ponavljanje reči, dopunjavanje izraza odgovarajućim rečima, dijalog
OBLICI RADA: frontalni, individualni, u paru
NASTAVNA SREDSTVA: udžbenik, radna sveska, CD
KORELACIJA SA DRUGIM PREDMETIMA / TEMAMA: Građansko vaspitanje, Srpski jezik

UVODNI DEO:

Ponavljanje izraza i reči sa prethodnog časa.
Complete the dialogue with the correct words – phrases. nastavnik piše dijalog na tabli, učenici dopunjavaju individualno, upoređuju odgovore sa svojim parom. Provera se radi sa celim odeljenjem.
Amy: ________ (1)Rob.
Rob: Oh, ________ (2)Amy. ________ ________ (3)you? Odgovori: 1 Hello 2 hi 3 How are
Amy: I’m fine, ________(4). And you? 4 thanks 5 Fine 6 See
Rob: ________ (5). 7 Bye
Amy: OK. ________ (6)you.
Rob: Yes. ________(7).
GLAVNI DEO:
Aktivnost 1 – Udžbenik, strana 6, zadatak 1. Slušanje i čitanje. Read and listen. (Slušanje broj 1. 9)

Nastavnik kaže Look. Who’s this? (Mut) What’s this? (An apple.) And this?(A book..) Read, listen and repeat. Pušta se CD.

U nastavku, nastavnik pokazuje razne predmete po učionici i postavlja pitanje What’s this? ali tako da učenici u svojim odgovorima koriste i a, i an → a pencil, an exercise book, a board, an eraser ...
Aktivnost 2 – Udžbenik, strana 6, zadaci 2 a, b. Slušanje i dopunjavanje / ponavljanje izraza. Listen and complete / repeat. (Slušanje broj 1. 10)
2 a – Nastavnik daje instrukciju – Complete the labels with a or an. Work individually and compare your answers with your partner. Učenici rade, nastavnik obilazi, proverava i pomaže po potrebi. Pošto završe nastavnik kaže Now listen and check , pušta CD, učenici slušaju, proveravaju i spravljaju greške. Provera se radi sa celim odeljenjem.
2 b - Učenici ponovo slušaju CD, pokazuju predmete i ponavljaju reči – Listen, point and repeat.

Radi se na formulisanju pravila – s obzirom da je učenicima ovo već poznato, pretpostavlja se da će s lakoćom moći da formulišu pravilo. Nastavnik na tabli crta dve kolone – a kolonu i an kolonu – poziva učenike da ih popune odgovarajućim rečima iz udžbenika. Write the words in the correct column. Work with your partner. Provera sa celim odljenjem.
6

A

man
house
board
woman
door
dog
cat
picture
chair
bag
girl
window
desk
watch
boy
pen
pencil

AN
orange
exercise book
umbrella
elephant
egg
apple
ostrich
eagle
insect
ant

Pošto se završi provera, nastavnik poziva učenike da dodaju još neke reči u an kolonu – Could you think of any other words to add in this column (pokazuje an kolonu) – ako ne mogu da se sete, nastavnik pomaže ( U tabeli su boldirane.)

So, when do we use a? (Before a consonant.) And an? (Before a vowel.)
Aktivnost 3 – Udžbenik, strana 6, zadatak 3. Slušaj i pokaži. Listan and point to the word that you hear. (Slušanje broj 1. 11)

Instrukcija glasi – Listen and point to the objects in the picture. Dok učenici slušaju i pokazuju, nastavnik prati, pamti greške kako bi na kraju aktivnosti mogao da ih prodiskutuje na nivou celog odeljenja.

ZAVRŠNI DEO:

Udžbenik, strana 6, zadatak 4. Pitanja i odgovori. Ask and answer.

Nastavnik kaže – Stand up and walk around the classroom. Point to different objects and ask each other What’s this? Change your partner for each question. Nastavnik radi isto što i u prethodnoj aktivnosti. Na kraju analizira greške.
Domaći zadatak: radna sveska, strana 5, zadaci 2 – 5.
ZAPAŽANJA O ČASU I SAMOEVALUACIJA:
Problemi koji su nastali i kako su rešeni:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Sledeći put ću drugačije uraditi / promeniti:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Opšta zapažanja:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.