subota, 9. ožujka 2019.

ENGLESKI JEZIK - UNIT 1 B – In the classroom

PREDMET: Engleski jezik
ČAS BROJ: 4
ODELJENJE:
DATUM:
NASTAVNA TEMA: INTRODUCTION
NASTAVNA JEDINICA: UNIT 1 B – In the classroom
TIP ČASA: obrada i utvrđivanje
OBRAZOVNI CILJEVI
Učenici će moći:



da daju i odgovaraju / reaguju na kratke naredbe / uputstva koja su vezana za učionicu
VASPITNI CILJEVI
Učenici:
-
poštuju i pažljivo slušaju svog sagovornika
ZADACI
Učenici će:
-
učiti i uvežbavati osnovne instrukcije vezane za učionicu – potvrdni i odrični oblik
METODE I TEHNIKE RADA: kombinovani – slušanje i ponavljanje / davanje odgovarajućeg odgovora, TPR, razgovor
OBLICI RADA: frontalni, individualni, u paru
NASTAVNA SREDSTVA: udžbenik, radna sveska, CD
KORELACIJA SA DRUGIM PREDMETIMA / TEMAMA: Građansko vaspitanje, Srpski jezik

UVODNI DEO:

Provera domaćeg zadatka. Uobičajeno: jedan učenik kaže rešenje, ostali potvrđuju ili negiraju odnosno ispravljaju, nastavnik na kraju kaže tačno rešenje, piše ga na tabli i po potrebi daje objašnjenje.

GLAVNI DEO:

Aktivnost 1 – Udžbenik, strana 7, zadaci 5 a, b. Čitanje, slušanje i ponavljnje. Read, listen and repeat. (Slušanje broj 1. 12)
5 a - Učenici će ponoviti instrukcije koje već znaju. Nastavnik kaže – Stand up. Sit down. Open your books. Close your books. Show me your bags. Put your bag on your head. Jump... . Učenici slušaju i rade ono što čuju. Nakon toga, učenici govore nastavniku šta da radi.

Sledi instrukcija – Open you student’s books at page 7. Look at the pictures. Could you possibly read any of these instructions? Učenici čitaju one koje znaju. Nastavnik zatim kaže – Read, listen and repeat – pušta CD dva puta.
5 b – Nastavnik kaže – Close your books now. Listen and do the actions. Učenici slušaju i odgovaraju na instrukcije – rade ono što čuju. Nastavnik prati i sam radi isto što i učenici. CD se pušta drugi put, učenici prate instrukcije bez nastavnika.
Aktivnost 2 – Udžbenik, strana 7, zadatak 6. Slušanje i dopunjavanje / ponavljanje izraza. Listen and complete / repeat. (Slušanje broj 1. 13)

Nastavnik kaže – Read Mickey’s instructions- stavlja ruku iza uha i kaže Listen. Zatim stavlja ruku preko uha i kaže Don’t listen. Ponavlja istu radnju tako što sada učenici govore instrukcije – Now you. U nastavku se uvežbavaju naredbe Look i Don’t look, Talk i Don’t talk. Nastavnik pokretom (pantomimom) pokazuje, učenici izgovaraju odgovarajuću instrukciju.

Now listen and answer. Učenici slušaju instrukciju (potvrdni oblik) i daju odgovarajuću u odričnom obliku.

Read and write. Nastavnik na tabli piše instrukcije, neke u potvrdnom, a neke u odričnom obliku. Učenici čitaju i pišu instrukciju u suprotnom obliku od date (Ono što učenici treba da napišu je podvučeno.):
1 Listen. 3 Talk. 5 Sit down. 7 Open the window.
Don’t listen. Don’t talk. Don’t sit down. Don’t open the window
2 Open the door. 4 Close your book. 6 Write your name. 8 Stand up.
Don’t open the door. Don’t close your book. Don’t write your name. Don’t stand up.
8
Učenici rade u paru, nastavnik obilazi i pomaže sporijim učenicima. Provera se radi sa celim odeljenjem.
Aktivnost 3 – Udžbenik, strana 7, zadatak 7. TPR. Listan and do. (Slušanje broj 1. 14)
Nastavnik daje instrukciju – You will listen to some new instrictions now. You must follow each instruction. Listen and do what you hear. Nastavnik pušta CD, učenici slušaju i slede instrukcije, nastavnik prati i po potrebi se uključuje, to jest uradi instrukciju koju učenici eventualno ne razumeju.

ZAVRŠNI DEO:

Udžbenik, strana 7, zadatak 8. Davanje instrukcija. Give your class some instructions. (malo izmenjeno u odnosu na ponuđeno u udžbeniku.)

Jedan učenik izađe i govori instrukcije (najviše tri). Ostali slušaju i prate – rade ono što čuju. Drugi učenik daje nove instrukcije, ali ne sme da ponovi prethodne. Aktivnost se nastavlja do kraja časa. Nastavnik interveniše i pomaže sporijim učenicima.
Domaći zadatak: radna sveska, strana 4, zadatak 1.
ZAPAŽANJA O ČASU I SAMOEVALUACIJA:
Problemi koji su nastali i kako su rešeni:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Sledeći put ću drugačije uraditi / promeniti:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Opšta zapažanja:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.