subota, 9. ožujka 2019.

ENGLESKI JEZIK - UNIT 1 C – Numbers

PREDMET: Engleski jezik
ČAS BROJ: 5
ODELJENJE:
DATUM:
NASTAVNA TEMA: INTRODUCTION
NASTAVNA JEDINICA: UNIT 1 C – Numbers
TIP ČASA: obrada i utvrđivanje
OBRAZOVNI CILJEVI
Učenici će moći:



pravilno da izgovore, čitaju i napišu brojeve od 1 – 10 kao i da pravilno izgovaraju brojeve telefona
VASPITNI CILJEVI
Učenici:
-
razvijaju osnovne društvene / komunikativne veštine
ZADACI
Učenici će:
-
učiti i uvežbavati brojeve od 1 – 10
-
učiti i uvežbavati izgovaranje brojeva telefona

METODE I TEHNIKE RADA: kombinovani – slušanje i ponavljanje / dopunjavanje , razgovor - dijalog
OBLICI RADA: frontalni, individualni, u paru
NASTAVNA SREDSTVA: udžbenik, radna sveska, CD, kartice sa brojevima
KORELACIJA SA DRUGIM PREDMETIMA / TEMAMA: Građansko vaspitanje, Matematika

UVODNI DEO:

Provera domaćeg zadatka. Uobičajeno.

Dogovor oko projekta. Tema je People and things in my life (uputstvo u udžbeniku, strana 15 – Your project). Učenici rade individualno ili grupno, kako žele. O načinu izrade i prezentacije projekta odlučuju sami (poster, PowerPoint prezentacija, intervju, skeč, radio ili TV emisija ...). Projekat mora da bude gotov do časa broj 10 kada će se predstavljati. Mogu da koriste razne izvore informacija. U obavezi su da, u međuvremenu dok ga rade, dolaze na konsultacije kod nastavnika. Ovo je postupak koji će se primenjivati kod svakog dogovora oko projekta, te će u drugim pripremama bit samo navedeno ’Dogovor oko projekta kako je objašnjeno u pripremi broj 5’.

GLAVNI DEO:

Aktivnost 1 – Udžbenik, strana 8, zadatak 1. Čitanje, slušanje i ponavljnje. Read, listen and repeat. (Slušanje broj 1. 17)

Nastavnik poziva učenike da broje na engleskom Let’s count in English. One, two, three... i ostavlja učenike da broje dokle hoće – svi zajedno u horu. Nakon toga kaže Open your books at page 8. Look at exercise 1. These are numbers from 0 – 10. Ovde se daje objašnjenje vezano za izgovor broja 0 – 0 is usually pronounced oh in British English and zero in American English. Now, read, listen and repeat. Učenici slušaju, čitaju i ponavljaju.

Nastavnik podeli kartice učenicima i kaže – Put up your card and ask someone to say the number that is on your card. Demonstrira dijaloški model - What number is this? It’s number (nine). Učenici postavljaju i odgovaraju na pitanja, nastavnik prati i pomaže po potrebi.
Aktivnost 2 – Udžbenik, strana 8, zadaci 2 a, b. Slušanje i dopunjavanje. Listen and complete / repeat. (Slušanje broj 1. 18)
2 a - Nastavnik daje instrukciju – Listen to these kids asking for and giving their phone numbers. Read and listen. Don’t write anything at this moment. Učenici samo slušaju i čitaju. Pošto odslušaju dijaloge, nastavnik daje objašnjenje – In English, we say each number separately when giving a phone number. For example 476459 (napiše na tabli) we say four seven six four five nine. When a number is repeated – 44- for example (napiše i to na tavli) we say double four.

Sledi nova instrukcija – Now listen again and fill in the gaps. Kada završe, jedan učenik izlaze ispred table i napiše broj telefona izgovarajući ga naglas, ostali gledaju i proveravaju, odnosno ispravljaju.
Odgovori: Pradeep 07700125843 Amy 402239
10
2 b – Učenici čitaju dijalog u paru. Nastavnik obilazi i pomaže. Read the dialogues wuth your partner.
Aktivnost 3 – Udžbenik, strana 8, zadaci 3 a, b. Slušanje i pisanje. Listen and write the numbers.
(Slušanje broj 1. 19)
3 a – Nastavnik objašnjava zadatak – Look at exercise 3a. Read the names. What is Rob’s phone number? Listen to other telephone numbers and write the down in the phone book. Učenici slušaju i zapisuju brojeve telefona individualno. Upoređuju odgovore sa svojim pqarom. provera se radi sa celim odeljenjem.
Odgovori: Olivia 077003676724 Mike 020 7946 8332
3 b – Nastavnik demonstrira dijaloški model sa jednim učenikom i poziva ostale da vežbaju dijaloge koje su upravo čuli sa svojim parom:
N: What’s your phone number Rob?
U: It’s 472996.
N: 472996.
U: Yes.
Nastavnik obilazi, sluša i pomaže. Nekoliko parova izvodi dijaloge pred odeljenjem.

ZAVRŠNI DEO:

Udžbenik, strana 8, zadatak 4. Nastavnik kaže – Stand up, walk around the classroom and collect three phone numbers in your class. Nastavnik i sam radi isto, sluša učenike i pamti greške kako bi mogao na kraju da ih prodiskutuje sa odeljenjem.
Domaći zadatak: radna sveska, strana 7, zadaci 6 i 7.
ZAPAŽANJA O ČASU I SAMOEVALUACIJA:
Problemi koji su nastali i kako su rešeni:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Sledeći put ću drugačije uraditi / promeniti:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Opšta zapažanja:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.