subota, 9. ožujka 2019.

ENGLESKI JEZIK - UNIT 1 C – Numbers

PREDMET: Engleski jezik
ČAS BROJ: 6
ODELJENJE:
DATUM:
NASTAVNA TEMA: INTRODUCTION
NASTAVNA JEDINICA: UNIT 1 C – Numbers
TIP ČASA: obrada i utvrđivanje
OBRAZOVNI CILJEVI
Učenici će moći:



pravilno da izgovore, čitaju i napišu brojeve od 11 – 100 i da ih koriste u realnim, životnim situacijama
VASPITNI CILJEVI
Učenici:
-
razvijaju osnovne društvene / komunikativne veštine – pažljivo slušaju onoga koji govori
ZADACI
Učenici će:
-
učiti i uvežbavati brojeve od 11 – 100
-
učiti i uvežbavati korišećnje brojeva od 11 – 100 u realnim životnim situacijama

METODE I TEHNIKE RADA: kombinovani – slušanje i ponavljanje / zapisivanje tražene informacije, razgovor, objašnjenje, igre brojanja
OBLICI RADA: frontalni, individualni, u paru
NASTAVNA SREDSTVA: udžbenik, radna sveska, CD
KORELACIJA SA DRUGIM PREDMETIMA / TEMAMA: Građansko vaspitanje, Matematika

UVODNI DEO:

Provera domaćeg zadatka. Uobičajeno.

GLAVNI DEO:

Aktivnost 1 – Udžbenik, strana 8, zadatak 5. Čitanje, slušanje i ponavljnje. Read, listen and repeat. (Slušanje broj 1. 20)

Nastavnik na tabli napiše 11 ..... 20 i kaže - Name the numbers that go between these two, any you know – učenici govore, nastavnik ih piše na tabli.

Nastavnik na tabli napiše 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 i kaže – Name these numbers now – prvo pokazuje redom, a zatim preko reda. Očekuje se da će neki učenici znati da imenuju ove brojeve. Zatim sledi instrukcija – Look at the numbers in exercise 5. Listen, point and repeat – pušta se CD, učenici slušaju i ponavljaju. U nastavku se daje objašnjenje za fourteen – forty.

Nastavnik na tabli nacrta dve kolone, u zaglavlju napiše – teen numbers i –ty numbers i poziva učenike da popune kolone brojevima i slovima pomažući se onim što je dato u udžbeniku. Počinju sa 11 i 12 iako to nisu – teen numbers, ali će biti pod zvezdicom. Bitno je da broj 20 bude u istoj liniji sa brojem 12b roj 30 sa 13 itd. kako bi lakse uočili sličnosti i razlike.

- teen numbers

*11 – eleven
*12 – twelve →
13 – thirteen →
14 – fourteen →
15 – fifteen →
16 – sixteen →
17 – seventeen →
18 – eighteen →
19 – nineteen →

- ty numbers

20 – twenty
30 – thirty
40 – forty
50 – fifty
60 – sixty
70 – seventy
80 – eighty
90 – ninety
100 – a hundred

Radi se sa celim odeljenjem, svaki broj piše različiti učenik, ostali ih pišu u svojim sveskama.
12
Aktivnost 2 – Udžbenik, strana 9, zadaci 6 a, b. Slušanje i pisanje brojeva koji se čuju. Listen. Which numbers do you hear? (Slušanje broj 1. 21)
6 a – Učenici čitaju sve brojeve naglas, najpre u parovima, a zatim na nivou celog odeljenja, jedan po jedan. Nastavnik pre toga objasni kako se čitaju cene – napiše £ 2. 18 , zatim izgovori i napiše pored two pounds eighteen.
6 b – Sledi instrukcija – Now listen and write down the numbers you hear in words. Nastavnik će praviti pauze kako bi učenici imali vremena da ih zapišu. Pošto završe nastavnik kaže – Compare your answers with your partner. Nakon toga ide provera sa celim odeljenjem.
Odgovori: thirteen, nine pounds ninety, eighty, seven fifteen, seventy, sixteen
Aktivnost 3 – Udžbenik, strana 9, zadatak 7. Brojanje do 100. Let’s count. Continue the numbers.

Nastavnik zajedno sa učenicima pročita brojeve od 20 – 23 zatim kaže – Continue the numbers, and when you hear numbers with four, six and eight, stand up and sit down quickly ( 24, 26, 28, 34, 36, 38 ...). Učenici redom broje, nastavnik zajedno sa njima, pomaže ukoliko imaju problem da izgovore neke brojeve. Aktivnost je praćena ustajanjem i sedanjem da bi se održala pažnja i da bi svi slušali sve. Učenik koji ne uradi ono što je predviđeno kada se čuju brojevi sa 4, 6 i 8 ispada iz igre, ali nastavlja da broji. Nastavnik će u jednom trenutku namerno ostati da sedi kako bi i on ispao iz igre, ali će nastaviti da broji.
*Zadatak 8 se ne radi.
Aktivnost 4 – Udžbenik, strana 9, zadatak 9. Slušanje i pisanje. Listen and write the numbers.
(Slušanje broj 1. 22)

Nastavnik kaže – Listen to the CD and write the numbers you hear in both words and figures. For example: 71 – seventy-one – napiše na tabli. Postupak je isti kao kod zadatka 6b.

ZAVRŠNI DEO:

Udžbenik, strana 9, zadatak 10. Igra brojanja. Fizz Buzz .

Jedan učenik čita instrukciju u udžbeniku. Nastavnik po potrebi daje dodatno objašnjenje i učestvuje u igri zajedno sa učenicima.
Domaći zadatak: radna sveska, strana 6, zadaci 1, 2, 3, 4 i 5.
ZAPAŽANJA O ČASU I SAMOEVALUACIJA:
Problemi koji su nastali i kako su rešeni:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Sledeći put ću drugačije uraditi / promeniti:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Opšta zapažanja:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.