PRIPREMA ZA
PRAKTIČNO PREDAVANJE IZ NASTAVNOG
PREDMETA MUZIČKA KULTURA
PONAVLJANJE
DATUM:
RAZRED:
NASTAVNA JEDINICA: Ponavljanje naučenih pjesmica i brojalica
NASTAVNI OBLIK:frontalno,individualno,grupno,rad u paru
NASTAVNA
METODA:razgovor,objašnjavanje,demonstracija
NASTAVNA SREDSTVA:kasetofon,instrumenti dječijeg
instrumentarija
CILJ ČASA:ponoviti obrađene sadržaje
OBRAZOVNI ZADACI:da učenici ponove i prošire stečeno
znanje;doživljavanje sluha,metrike i
osjećaja za ritam;
ODGOJNI ZADACI:razvijanje
karaktera ličnosti;razvoj ljubavi,interesa i pozitivnog stava prema
muzici;razvoj kolektivizma i takmičarskog duha;prihvatanje poraza;kreativnost
FUNKCIONALNI ZADACI:razvoj psihofizičkih sposobnosti
učenika;praktična i stvaralačka primjena stečenog znanja
ARTIKULACIJA ČASA
UVODNI DIO:
Na kasetofonu pustiti dijelove pjesmica
.Zadatak učenika je da pogode o koji
pjesmicama je riječ i nazive pjesmica zapisati na tabli.
Ponoviti poznate zagonetke (ili po izboru
nastavnika neke nove)koje asociraju na nazive brojalica koje su učenici usvojili.Porazgovarati o
elementima elementarne muzičke pismenosti
sa kojima su se učenici susretali pri učenju pjesmica i brojalica.
GLAVNI DIO:
·
Podijeliti učenicima nastavne listiće na kojima su pomiješanie
brojalice i metrika.Zadatak učenika je
da spoje parove(rad u grupama).
·
Slijedeće zadatak učenika je da iz kutije izvlače nazive poznatih
brojalica i pjesmica i da ih pravilno izvode(ako su brojalice odbrojavaju) kao
grupa.Za izvođenje brojalica koristiti instrumente dječijeg instrumentarija.
·
Napraviti takmičenje (između redova,u parovima).Prilikom
izvođenja paziti na pravilno izvođenje
pjesme
·
Proglasiti najuspiješniju grupu,par i pojedinca
ZAVRŠNI DIO:
·
Razgovarati o utiscima
·
Zadatak učenika je da odaberu omiljenu pjesmicu i da osmisle
koreografiju
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.