PRIPREMA
ZA PRAKTIČNO PREDAVANJE IZ NASTAVNOG PREDMETA MUZIČKA KULTURA
DJEČIJE
MUZIČKO STVARALAŠTVO
DATUM:
RAZRED:
NASTAVNA
JEDINICA: dječije muzičko stvaralaštvo – igra uz
narodno kolo
TIP
ČASA: samostalan i praktičan rad
NASTAVNI
OBLIK: frontalno , individualno, grupno
NASTAVNA
METODA: razgovor , objašnjavanje, demonstracija ,
ilustracija
NASTAVNA
SREDSTVA: CD player , narodne nošnje , pribor za
likovnu kulturu
OBRAZOVNI
ZADACI : da djeca ponove i prošire stečeno znanje o
svojoj domovini , njenoj kulturnoj baštini (muzičkom nasljeđu i narodnim
folklorom); da nauče neke od jednostavnih koraka narodne igre iz domovine
koristeći vlastitu maštu i kreativnost
ODGOJNI
ZADACI: razvoj ljubavi prema domovini i očuvanju njene
kulturne baštine ; spretnost , okretnost ; poticanje i razvijanje muzičke
kreativnosti ; da se kroz dječije muzičko stvaralaštvo (igru)razvija osjećaj za
ritam i socijalizaciju ; muzika (umjetnost) u službi uljepšavanja života sebi i
drugima ; razvoj ljubavi i pozitivnog stava prema muzici...
FUNKCIONALNI
ZADACI: razvijanje psiho-fizičkih sposobnosti (pažnje
, pamćenje , mišljenja , logičkog zaključivanja) ; praktična i stvaralačka
primjena stečenog znanja
CILJ
ČASA: da učenici nauče korake uz narodnu
(tradicionalnu) pjesmu iz domovine BiH
KORELACIJA: Likovna kultura , Tjelesni i zdravstveni odgoj , Moja okolina
ARTIKULACIJA ČASA
UVODNI
DIO :
·
Porazgovarat o svojoj domovini BiH
(njenim prirodnim ljepotama , kulturnom nasljeđu – sevdalinkama i narodnim
kolima )
·
Da učenici otpjevaju sevdalinke
koje znaju
NAJAVITI
CILJ ČASA:
danas ćemo naučiti korake uz narodnu pjesmu
– sevdalinku „Sarajka , djevojka“ (ili neku sevdalinku po izboru nastavnika)
GLAVNI
DIO :
·
Pustiti sevdalinku i poslušati je
nekoliko puta
·
Zajednički odrediti njene
melodijske i ritmičke karakteristike
·
Podsjetiti se jednostavnih
ritmičkih pokreta s kojima su se učenici upoznali na nekom od prethodnih časova
, a pomoći će im pri lakšem savladavanju narodne igre
·
Pokazati osnovne pokrete – korake
narodne igre
·
Učenici ponavljaju – uvježbavaju
korake
ZAVRŠNI
DIO :
·
Analiza časa
·
Ilustracija sevdalinke i kola
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.