PRIPREMA ZA
PRAKTIČNO PREDAVANJE IZ NASTAVNOG PREDMETA MUZIČKA KULTURA
PJEVANJE I
SVIRANJE
DATUM:
RAZRED:
NASTAVNA
JEDINICA:
„Zelen lišće goru kiti“ – narodna pjesma
TIP ČASA: obrada novog gradiva
NASTAVNE
METODE:
razgovor , objašnjavanje , demonstracija
NASTAVNA
SREDSTVA:
CD player , instrument (klavir , sintisajzer ) , plakat
NASTAVNI
OBLIK :
frontalno , individualno , grupno , u paru
OBRAZOVNI
ZADACI:
vježbanje i dalji rad na intonaciji i artikulaciji ; adekvatna upotreba
gradacije u tempu (spor , umjeren , brz) i dinamici ( p , mf , f) od soliste do
hora ; upoznavanje cijele note , polovinke i odgovarajuće pauze i razlikovanje
kroz grafički prikaz ; osposobljavanje učenika za kvalitetnu interpretaciju
ODGOJNI
ZADACI: ispoljavanje
interesa i ljubavi prema sadržajima muzičke baštine BiH ; razvijanje pozitivnih
stavova prema sebi kao pjevaču , a u odnosu na druge ; muziciranje u grupi ;
značaj muzike u životu i potrebi učenja muziciranja kao cjeloživotnom procesu
FUNKCIONALNI
ZADACI:
razvoj psiho-fizičkih sposobnosti ; stvaralačka primjena stečenog znanja u
praksi
CILJ ČASA: usvajanje i memorisanje
pjesmice kroz određene zadatke
ARTIKULACIJA ČASA
UVODNI DIO:
·
Upjevati glas , najljepši prirodni instrument, pjevanjem narodnih pjesama koje smo naučili , a koje su
dio naše narodne muzičke baštine (npr. Kad ja pođoh na Bendnašu) sa i bez
instrumenata
·
Ponoviti naučeno o ritmičkim instrumentima i narodnoj pjesmi
NAJAVITI
CILJ ČASA :
danas ćemo pjevati lijepu pjesmicu koja je dio muzičke baštine naše nam jedine
domovine BiH , u kojoj se spominju gaj , polja , lug (šuma) , cvijeće
GLAVNI DIO:
·
Interpretativno čitanje pjesme
·
Psihološka pauza
·
Kratka analiza pjesme (pojasniti nepoznate riječi)
·
Nastavnik izvodi pjesmu sa i bez instrumentalne pratnje
·
Tonski zapis pjesme
·
Postaviti plakat sa notnim zapisom pjesme i uočiti : cijele note ,
polovinke , pauzu , tempo i dinamiku ; odrediti karakter pjesme
·
Usvajanje i memorisanje pjesme
·
Izvoditi pjesmu u horu , pojedinačno i u paru
·
Obratiti pažnju kod slušanja da se pjesma pjeva u dva glasa
·
Porazgovarati o osjećanju koje je kod učenika izazvala pjesma
·
Pjevati pjesmu uz pratnju dječijeg instrumentarija
ZAVRŠNI DIO:
·
Analiza časa
·
Mali koncert
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.