PISMENA PRIPREMA ZA REALIZACIJU NASTAVNOG SATA
|
||
JU OŠ
|
školska godina: 2012/2013.
|
|
predmet:
Historija
|
razred: 9.
|
redni broj časa:
|
nastavna cjelina – tema: Svijet između
dva svjetska rata
|
||
nastavna jedinica: Izvanevropske zemlje između dva svjetska
rata
|
||
ZADACI
NASTAVNE JEDINICE
|
|
OBRAZOVNI
|
upoznavanje učenica/učenika
sa političkim i privrednim prilikama u
izvanevropskim zemljama između dva svjetska rata, stjecanje znanja
o stanju u islamskim zemljama i arapskom svijetu u ovom periodu
|
ODGOJNI
|
razvijanje kritičkog mišljenja, razvijanje pozitivnog odnosa
prema nenasilnom otporu, osuda militarizma kao agresivnog spoljnopolitičkog
programa, osuda teritorijalnih pretenzija i osvajačkih ratova
|
FUNKCIONALNI
|
vježbanje snalaženja u vremenu i prostoru, vježbanje logičkog
razmišljanja i uočavanja sličnosti i razlika historijskih procesa, razvijanje
sposobnosti uočavanja uzročno-posljedičnih veza
|
TIP ČASA
|
obrada
|
OBLICI RADA
|
frontalni, individualni
|
NASTAVNE METODE
|
metoda usmenog
izlaganja i razgovora, metoda rada na tekstu, demonstracija, analiza
slikovnog materijala
|
NASTAVNA SREDSTVA I POMAGALA
|
udžbenik, dodatna literatura, karta
|
PRIJEDLOG
ARTIKULACIJE NASTAVNOG ČASA
|
UVOD
Prije obrade novog gradiva pregledaćemo domaću zadaću. Potom ćemo zamoliti učenicu/učenika da glasno pročita uvod u nastavnu jedinicu U/47. Možemo
postaviti pitanja: šta je omogućilo pojavu antikolonijalnih pokreta u
porobljenim zemljama Azije, Afrike i Latinske Amerike? Šta je bio njihov
cilj? Nakon toga ćemo napisati naslov na tablu: Izvanevropske zemlje između dva svjetska
rata
|
GLAVNI DIO
Učenice/učenike podijeliti u nekoliko grupa.
Svaka grupa će obraditi po jedan podnaslov iz današnje nastavne jedinice.
I. grupa: Indija
II. grupa: analiza teksta iz rubrike historijska
čitanka U/48, uz odgovore na postavljena pitanja
III. grupa: Kina
IV. grupa: Japan
V. grupa: raspad osmanskog carstva i arapske
zemlje
VI. grupa: SAD i zemlje Latinske Amerike
Svaka grupa će samostalno
uz pomoć udžbenika obraditi svoj zadatak uz pravljenje vlastitih zabilješki.
Nakon toga će po jedan predstavnik svake grupe urađeno predstaviti
odjeljenju. Najvažnije zabilješke zapisuju se na tablu, dok ih ostali
prepisuju u svoje sveske.
|
ZAVRŠNI DIO
Ocijeniti pojedine izlagače, ali i članove grupa (ako nismo
sigurni u pojedinačno znanje svih članova grupe, za dodatnu provjeru znanja,
postavit ćemo pitanje ili dva članu grupe kojeg želimo ocijeniti). Za domaću
zadaću učenice/učenici će odgovoriti na pitanja U/51. Također pojedinim
učenicama/učenicima možemo dati i referat o Mahatmi Gandiju
|
PLAN TABLE | GRAFOFOLIJE
IZVENEVROPSKE ZEMLJE IZMEĐU
DVA SVJETSKA RATA
|
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.