utorak, 26. veljače 2019.

Tehnička kultura - Analiza mjernih vrijednosti u upravljačkom sistemu


ŠKOLA:

MJESTO:

PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:

DATUM:

OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA GODINA:
2012/2013
NASTAVNA JEDINICA:
Analiza mjernih vrijednosti u upravljačkom sistemu


BROJ ČASA:
15.
VJEŽBA/P.R.
Vježba 12: Mjerenje veličina u upravljačkom sistemu
TIP SATA:
Upoznavanje sa novom nastavnom jedinicom.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Demonstracije, crtanja, pisanja, čitanja, razgovora, usmenog i izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati, grafofolije, fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kulture: proces i sadržaj

Učiti:
Znati:
Prepoznavanje osnovni elementa elektroničkog sistema i shvatanje  njihove uloge.

Znanje osnovnih pojmova iz elektronike, poznavanje elektronskih elemenata i shema.
Vrijednosti, stavovi, ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva. Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim. Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima. Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških  dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi racionalnog korištenja energije i  potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Prepoznaju osnovne elemente elektroničkog sistema i shvataju njihovu ulogu.

Aktivnosti nastavnika:
Priprema mjerne instrumente, upoznaje učenike s njima, obučava ih u očitavanju mjernih veličina i u uočavanju grešaka u procesu mjerenja.
SADRŽAJ  RADA  I  ARTIKULACIJA  NASTAVNOG  SATA
UVODNI DIO:

Zajedno sa učenicima ponoviti prethodnu nastavnu jedinicu kroz razgovor i postavljanje pitanja.

GLAVNI DIO:
Kontrolom se dobiva samo informacija da li je neka dimenzi­ja mjerenog objekta u granicama ili izvan granica postavljenih dimenzija i njihovih tolerancija. Sve što treba eksperimental­no provjeravati bez opreme ili uzkorištenje bilo koje opreme, mjerne ili kontrolne, može se nazvati ispitivanjem. Kontrola prema procesu proizvodnje može biti: ulazna, kontrola u toku proizvodnje, međufazna, međuoperacijska, završna. Tehnička mjerenja su mjerenja koja se vrše u cilju kontrole i dijagnostike stanja sistema. U zavisnosti od procesa koji se odvija mjerenja mogu biti: predprocesna, procesna i poslijeprocesna. Prema uticaju rezultata na proces– poslijeprocesna mjerenja mogu biti: aktivna i pasivna. Aktivna mjerenja se vrše s ciljem uprav­ljanja i regulisanja procesa.
Vježba 12 u D.R: Učenici samostalno odgovaraju na pitanja.

ZAVRŠNI DIO:

Ponoviti obrađene nastavne sadržaje, pohvaliti/ocjeniti aktivne učenike. Najaviti i uputiti učenike
 na narednu nastavnu jedinicu. 

NAPOMENA:


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.