ŠKOLA:
MJESTO:
PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:
DATUM:
OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA
GODINA:
2012/2013
NASTAVNA
JEDINICA:
Analiza mjernih vrijednosti u
upravljačkom sistemu
BROJ
ČASA:
15.
VJEŽBA/P.R.
Vježba 12: Mjerenje veličina u upravljačkom
sistemu
TIP SATA:
Upoznavanje sa novom nastavnom jedinicom.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Demonstracije, crtanja, pisanja, čitanja,
razgovora, usmenog i izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati,
grafofolije, fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI
REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kulture: proces i sadržaj
Učiti:
Znati:
Prepoznavanje osnovni
elementa elektroničkog sistema i shvatanje njihove uloge.
Znanje osnovnih pojmova iz elektronike, poznavanje
elektronskih elemenata i shema.
Vrijednosti, stavovi,
ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju
naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u
cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva.
Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite
na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja
produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih
činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim.
Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima.
Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu
stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih
zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje
navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite
okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi
racionalnog korištenja energije i
potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Prepoznaju osnovne
elemente elektroničkog sistema i shvataju njihovu ulogu.
Aktivnosti nastavnika:
Priprema mjerne instrumente,
upoznaje učenike s njima, obučava ih u očitavanju mjernih
veličina i u uočavanju grešaka u procesu mjerenja.
SADRŽAJ RADA
I ARTIKULACIJA NASTAVNOG
SATA
UVODNI DIO:
Zajedno sa učenicima ponoviti prethodnu
nastavnu jedinicu kroz razgovor i postavljanje pitanja.
GLAVNI DIO:
Kontrolom
se dobiva samo informacija da li je neka dimenzija mjerenog objekta u
granicama ili izvan granica postavljenih dimenzija i njihovih tolerancija.
Sve što treba eksperimentalno provjeravati bez opreme ili uzkorištenje bilo
koje opreme, mjerne ili kontrolne, može se nazvati ispitivanjem. Kontrola
prema procesu proizvodnje može biti: ulazna, kontrola u toku proizvodnje,
međufazna, međuoperacijska, završna. Tehnička mjerenja su mjerenja koja se
vrše u cilju kontrole i dijagnostike stanja sistema. U zavisnosti od procesa
koji se odvija mjerenja mogu biti: predprocesna, procesna i poslijeprocesna.
Prema uticaju rezultata na proces– poslijeprocesna mjerenja mogu biti:
aktivna i pasivna. Aktivna mjerenja se vrše s ciljem upravljanja i
regulisanja procesa.
Vježba
12 u D.R: Učenici samostalno odgovaraju na pitanja.
ZAVRŠNI DIO:
Ponoviti obrađene nastavne sadržaje,
pohvaliti/ocjeniti aktivne učenike. Najaviti i uputiti učenike
na
narednu nastavnu jedinicu.
NAPOMENA:
|
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.