ŠKOLA:
MJESTO:
PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:
DATUM:
OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA
GODINA:
2012/2013
NASTAVNA
JEDINICA:
Sistematizacija
učenih sadržaja
BROJ
ČASA:
16
VJEŽBA/P.R.
Test1 u Dnevniku rada na kraju prvog polugodišta
TIP SATA:
Provjera znanja putem NZOT-a i analiza.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Pisanja, čitanja, razgovora, usmenog i
izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati, grafofolije,
fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI
REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kultura: proces i sadržaj
Učiti:
Znati:
Donošenje logičnih i samostalnih zaključaka o značaju
tehničkih tvorevina i tehnoloških
dostignuća u životu čovjeka.
Poznavanje
osnovnih pojmova iz oblasti mašinstva, elektrotehnike i elektronike.
Vrijednosti, stavovi,
ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju
naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u
cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva.
Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite
na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja
produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih
činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim.
Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima.
Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu
stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih
zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje
navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite
okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi
racionalnog korištenja energije i
potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Analiziraju grafičke priloge. Samostalno dolaze do
odgovora i zaključaka.
Aktivnosti nastavnika:
Priprema vježbe i testove, vodeći računa
o mogućnostima i potrebama učenika.
SADRŽAJ RADA
I ARTIKULACIJA NASTAVNOG
SATA
UVODNI DIO: Zajedno sa učenicima ponoviti osnovne
pojmove iz dosadašnjeg gradiva.
GLAVNI DIO:
Provjera
znanja i zaključivanje ocjena a uz pomoć testa br.1 iz Dnevnika rada
1. Šta je mehatronika?
2. Po čemu se mehatronika razlikuje od drugih tehničkih područja?
3. Šta čini mehatronički proizvod?
4. Nabroj oblasti primjene mehatronike.
5. Šta je omogućila mehatronika?
6. Šta je hidraulika?
7. Šta je pneumatika?
8. Kako se mogu prenositi signali i snaga fluidima?
9. U čemu je razlika između pneumatskog i hidrauličnog prenosa
snage i signala?
10. Koji su zadaci hidrauličnihi pneumatskih
sistema?
11. Zašto se kombinuju pneumatski i
hidraulični sistemi?
12. Šta je elektromehanički sistem (EMS)?
13. Od čega se sastoji EMS?
14. Koja je razlika između pogonskihi radnihmašina?
15. Čemu služi elektromotor?
16. Kako nazivamo posrednike između
pogonskihi radnihmašina?
17. Šta čini mjerni proces?
18. Šta je rezultat mjerenja?
19. U čemu je razlika između kontrole i ispitivanja?
20. U čemu je razlika između mjerenjai kontrole?
ZAVRŠNI DIO: Analiza
postignutih rezultata u dosadašnjem periodu i plan aktivnosti u drugom
polugodištu.
NAPOMENA:
|
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.