utorak, 26. veljače 2019.

Tehnička kultura - PRAKTIČNI RAD 2


ŠKOLA:

MJESTO:

PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:

DATUM:

OBLAST:
MEAHATRONIKA-ELEKTROTEHNIKA
ŠKOLSKA GOD:
2012/2013
NASTAVNA JEDINICA:
PRAKTIČNI RAD 2


BROJ ČASA:
13
VJEŽBA/P.R.
PRAKTIČAN RAD 2.: ISPITIVANJE PROVODLJIVOSTI DIODE
TIP SATA:
Praktičan rad
OBLICI RADA:
Rad u grupi ili parovima
NASTAVNE METODE:
Metoda pokazivanja, metoda razgovora
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kultura: proces i sadržaj

Učiti:
Znati:
Stvarati radne navike, učiti se organiziranom pristupu radu, razvijati navike za grupni rad ili rad u parovima, razvijati želju ka istraživanju i stvaralaštvu
Upoznavanje načina mjerenja, nalaženje srednje vrijednosti, mjerne tačnosti
Vrijednosti, stavovi, ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva. Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim. Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima. Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških  dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva.
Aktivnosti učenika:
Pažljivo prate upute nastavnika. Postavljaju pitanja, međusobno komuniciraju tiho tokom realizacije praktičnog rada.
Aktivnosti nastavnika:
Prati učenički rad. Prati kako rukuju mjernim instrumentom, kako očitavaju mjerne vrijednosti i računaju srednju vrijednost. Provjerava tačnost mjerenjai daje upute.
SADRŽAJ  RADA  I  ARTIKULACIJA  NASTAVNOG  SATA
UVODNI DIO:   
Organizirati rad u grupama ili parovima, pripremiti radno mjesto i potreban materijal za praktičan rad
GLAVNI DIO: 
Diode u elektronskim sklopovima imaju ulogu ispravljanja struje, izdvajanja signala niske frekvencije, signalizacije (svijetleće diode), čula (fotodiode), stabilizacije napona. Izvodi dioda nazivaju se katoda (K) i anoda (A).
Spojite mjerni instrument kao što je pokazano na slici i izmjeri provodljivost diode:
Napomena za učenike:  elektronski elementi bi se mogli uništiti ako ne znamo  tačan raspored njihovih izvoda, tj. ukoliko ih pri spajanju zamijenimo.
Način rada: postaviti diodi na mjerni instrument kao što je pokazano na slici. Očitati vrijednost.
Mjerenje ponoviti tri puta i pronaći srednju vrijednost (SV):
 
ZAVRŠNI DIO:  Ocijeniti učeničke radove. Pospremiti radno mjesto, odložiti alat, očistiti kabinet za
 tehničku kulturu.
Uraditi Provjeru znanja 3 u Dnevniku rada.
NAPOMENA:


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.