PISMENA PRIPREMA ZA REALIZACIJU NASTAVNOG SATA
|
||
JU OŠ
|
školska godina: 2012/2013.
|
|
predmet:
Historija
|
razred: 9.
|
redni broj časa:
|
nastavna cjelina – tema: Drugi
svjetski rat (1939-1945)
|
||
nastavna jedinica: Drugi
svjetski rat (1939-1945)
|
||
ZADACI NASTAVNE JEDINICE
|
|
OBRAZOVNI
|
utvrđivanje stečenog znanja o Drugom svjetskom ratu (1939-1945)
|
ODGOJNI
|
razvijanje
kritičkog mišljenja, evaluacija znanja
|
FUNKCIONALNI
|
razvijanje logičkog
mišljenja, povezivanje naučenog gradiva i primjena stečenog znanja
|
TIP ČASA
|
Ponavljanje
|
OBLICI RADA
|
individualni i frontalni rad
|
NASTAVNE METODE
|
metoda razgovora, rješavanje zadataka
|
NASTAVNA SREDSTVA I POMAGALA
|
samostalno izrađeni materijal – križaljka, grafoskop
|
PRIJEDLOG
ARTIKULACIJE NASTAVNOG ČASA
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
UVOD
Učenice/učenike pripremiti za čas ponavljanja isticanjem nastavnih sadržaja koji će biti obuhvaćeni ovim nastavnim satom. Zadaci se
mogu umnožiti tako da svaka učenica, odnosno svaki učenik dobije svoj listić
sa zadacima ili se pak, isti mogu predstaviti na grafofoliji. Dati im vremena da se psihološki pripreme, a zatim objasniti da ćemo ponavljanje sprovesti pomoću križaljke.
Učenice/učenici će zatvoriti udžbenike i pripremiti se za rad, dok mi
predstavimo/podijelimo materijal.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GLAVNI DIO
Učenice/učenici će pristupiti rješavanju križaljke.
Pitanja:
1. saveznička
operacija iskrcavanja u Normandiju, "Dan D" ili...
2. dokument koji je prethodio stvaranju Savezničke koalicije, a koji je
potpisan
na brodu
"Princ od Velsa", Atlantska...
3. sporazum
između Njemačke, Italije i Japana
4. prezime
britanskog premijera tokom Drugog
svjetskog rata
5. protivnik
fašizma i fašističke ideologije
|
6. jedan od dvaju japanskih gradova na koji je 1945. bačena atomska bomba
7. mjesto savezničkog iskrcavanja 1944. na kojem je otvoren Drugi ili
Zapadni front
8. genocid nad Jevrejima počinjen u Drugom svjetskom ratu
9. bezuvjetno
potpisivanje poraza
USPRAVNO:
Dan pobjede nad fašizmom koji je ujedno i Dan Evrope
Rješenja: 1.
overlord; 2. povelja; 3. Trojni savez; 4. Čerčil; 5. antifašista; 6. Hirošima; 7. Normandija; 8. holokaust; 9. kapitulacija
USPRAVNO: Deveti
maj
|
ZAVRŠNI
DIO
Nakon isteka predviđenog
vremena, pokupit ćemo radni materijal od učenica/učenika, a potom ćemo
zajednički odgovoriti na pitanja. Neke od učenica/učenika ćemo ocijeniti.
|
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.