petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Godina; Ljeto


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA JEDINICA:
Godina; Ljeto
BROJ SATA:
1



KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADACI :

-opisati kratko šta se događa sa biljkama i životinjama ljeti
-nabrojati  vremenske karakteristike
-identificirati radove ljudi u ovom godišnjem dobu
-povezati ranije usvojena znanja sa novim

- povezati znanja učenika staro.novo
- koristiti  udžbenik

-       procijeniti tačost urađenog zadatka
-       dati primjer numeričkog zadatka
-       zaključiti koji broj je veći upoređivanjem brojeva
-       prepričati slikovno prikazani  zadatak

AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Čitam pjesmu Godina koja je navedena u Udžbeniku na 4. strani. Sadržinskom analizom pjesme učenici ponavljaju znanja o godišnjim dobima.

Obilježja godišnjih doba međusobno upoređujemo.
Nakon iznošenja učeničkih iskustava o različitim ljetnim  danima najavljujem cilj sata.  

Na početku određujemo datum početka i kraja godišnjeg doba ljeta. Dužinu dana i noći utvrđujemo i upoređujemo je s dužinom dana i noći drugih godišnjih doba. Ističem da je ljeto najtoplije godišnje doba u svim zavičajima naše domovine. Opisujemo vrijeme ljeti u kojemu ima najviše vedrog vremena i sunca.
Spominjemo da su ljeti moguće i iznenadne promjene vremena. Led, grmljavina, sijevanje munja i pljuskovi dio su obilježja ljetnog vremena.
Ljeto je godišnje doba u kojem ljudi prikupljaju plodove na njivi, u voćnjaku, vrtu i u vinogradu.


 Sintezu znanja vršim pomoću pitanja:
Imenuj ljetne mjesece!
 Koji je mjesec dijelom proljetni i ljetni?
Koji je mjesec dijelom ljetni i jesenji?




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.