ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA
JEDINICA:
Godina; Ljeto
BROJ
SATA:
1
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-opisati kratko šta se događa sa biljkama i
životinjama ljeti
-nabrojati vremenske karakteristike
-identificirati
radove ljudi u ovom godišnjem dobu
-povezati ranije
usvojena znanja sa novim
- povezati znanja učenika staro.novo
- koristiti udžbenik
-
procijeniti
tačost urađenog zadatka
-
dati
primjer numeričkog zadatka
-
zaključiti
koji broj je veći upoređivanjem brojeva
-
prepričati
slikovno prikazani zadatak
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Čitam pjesmu Godina koja je navedena u Udžbeniku na 4. strani. Sadržinskom
analizom pjesme učenici ponavljaju znanja o godišnjim dobima.
Obilježja godišnjih doba međusobno upoređujemo.
Nakon iznošenja učeničkih iskustava o različitim ljetnim danima najavljujem cilj sata.
Na početku
određujemo datum početka
i kraja godišnjeg doba
ljeta. Dužinu dana
i noći utvrđujemo
i upoređujemo je s dužinom
dana i noći drugih
godišnjih doba. Ističem da je ljeto
najtoplije godišnje doba
u svim zavičajima naše domovine. Opisujemo vrijeme ljeti u kojemu
ima najviše vedrog
vremena i sunca.
Spominjemo da su ljeti
moguće i iznenadne promjene vremena. Led, grmljavina, sijevanje munja i
pljuskovi dio su obilježja ljetnog vremena.
Ljeto je godišnje doba u kojem ljudi prikupljaju
plodove na njivi, u voćnjaku, vrtu i u vinogradu.
Sintezu
znanja vršim pomoću pitanja:
Imenuj ljetne mjesece!
Koji je mjesec dijelom proljetni
i ljetni?
Koji je mjesec dijelom ljetni i jesenji?
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.