petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Kalendar prirode - Ljeto


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:

III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA JEDINICA:
Kalendar prirode - Ljeto
BROJ SATA:
2


KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADACI :

-identificirati značajke kalendara prirode
-nabrojati promjene u i šimi, livadi, vrtu, voćnjaku,
- povezati ranije stečena znanja o ljetu
-evidentirati uočene promjene u prirodi

-predvidjeti vremenske temperature u trajanju jedne radne sedmice
- koristiti zapažanja iz okruženja

- objasniti osnovne karakteristike ljeta
- raditi u paru
 - generalizirati znanja

AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Nakon iznošenja učeničkih iskustava o ljetnim radovima te odgovora na prethodna pitanja iz Udžbenika sa 5. strane, najaviti Kalendar prirode

Učenike upoznajem s važnijim radovima vezano za poslove u vrtu i  voćnjaku (berba), na njivi (žetva), u šumi , i na livadi(košenje).
Ističem da tokom ljeta životinje imaju dovoljno hrane u prirodi koje im omogućava uzgoj mladunčadi. Ljudi u selu prikupljaju dijelove biljaka, a višak  pripremaju i čuvaju za hladnije dane.
Naglašavam da je ljeto i vrijeme godišnjih odmora, a posebno za one koji nisu vezani za poljoprivredne radove.

Učenicima objašnjavam način vođenja kalendara prirode koji se nalazi u njihovim Radnim sveskama na 3. strani
Učenici u parovima pišu osnovne karakteristike biljnog i životinjskog svijeta te radove ljudi.
Pratim rad učenika, dajem upute i vršim korekcije ako je potrebno Objašnjavam način vođenja vremenskih prilika u narednom periodu kao što je predviđeno prostorom u radnoj svesci.



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.