ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA
JEDINICA:
Kalendar prirode - Ljeto
BROJ
SATA:
2
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-identificirati značajke kalendara prirode
-nabrojati promjene u
i šimi, livadi, vrtu, voćnjaku,
- povezati ranije
stečena znanja o ljetu
-evidentirati uočene
promjene u prirodi
-predvidjeti
vremenske temperature u trajanju jedne radne sedmice
- koristiti zapažanja
iz okruženja
- objasniti osnovne
karakteristike ljeta
- raditi u paru
- generalizirati znanja
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Nakon iznošenja učeničkih iskustava o ljetnim radovima te odgovora na
prethodna pitanja iz Udžbenika sa 5. strane, najaviti Kalendar prirode
Učenike upoznajem s važnijim radovima vezano
za poslove u vrtu i voćnjaku (berba), na
njivi (žetva), u šumi , i na livadi(košenje).
Ističem da tokom ljeta životinje imaju
dovoljno hrane u prirodi koje im omogućava uzgoj mladunčadi. Ljudi u selu
prikupljaju dijelove biljaka, a višak
pripremaju i čuvaju za hladnije dane.
Naglašavam da je ljeto i vrijeme godišnjih
odmora, a posebno za one koji nisu vezani za poljoprivredne radove.
Učenicima objašnjavam način vođenja kalendara
prirode koji se nalazi u njihovim Radnim sveskama na 3. strani
Učenici u parovima pišu osnovne karakteristike
biljnog i životinjskog svijeta te radove ljudi.
Pratim rad učenika, dajem upute i vršim
korekcije ako je potrebno Objašnjavam način vođenja vremenskih prilika u
narednom periodu kao što je predviđeno prostorom u radnoj svesci.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.