ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA
JEDINICA:
Livada u ljeto
BROJ
SATA:
3
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-definisati pojam
životne zajednice
-opisati izgled zeljaste
biljke
- identificirati pojedine
biljne i životinjske vrste
-povezati i interpretirati ranije stečena znanja,
- izvesti samostalno
tjelesnu aktivnost u zavisnosti od traženog
-koristiti ranije stečena znanja i čula
prilikom učenja i sticanja novih znanja
-predvidjeti tjelesnu
kretnju
-procijeniti tačost
urađenog zadatka
-sumirati znanja o
livadi
-dsti primjer bilke
ili životinje koja živi u ovoj životnoj zajednici
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Ovaj sat realiziram na obližnjoj livadi.
Razgovaram sa učenicima o tome šta vidimo, ko stanuje na livadi, šta ili
koga ne vidimo a znamo da mu je livada stanište, kako će ova livada izgledati u
oktobru, kako u unovembru …zašto.
Objašnjavam pojmove životne zajednice, zeljaste
biljke te njihove karakteristike koje direktno uočavaju u prostoru.
Pomoću fotografija upoznajem učenike sa životinjskim vrstama koje žive
na livadi, ali i dolaze na livadu i najčešće pasu travu. Ljudi livadske trave
koriste na raličite načine.
Učenici u Udžbeniku uočavaju ilstraciju na 6. strani i nakon kraće
individualne analize prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 7.
strani koje provjeravamo usmenim putem
Livadska pogađalica
Livadska pogađalica je igra kojom se provjeravaju stečena znanja učenika o livadi kao staništima različitih biljnih i životinjskih vrsta.Učenicima objašnjavam zadatak da čim izgovorim ime neke biljke ili životinje, odrede da li je riječ o stanovniku livade ili ne. Nakon otkrivanja biljnih ili životinjskih vrsta koje su stanovnici livada, učenici mogu da ispričaju šta o njima znaju.
Livadska pogađalica je igra kojom se provjeravaju stečena znanja učenika o livadi kao staništima različitih biljnih i životinjskih vrsta.Učenicima objašnjavam zadatak da čim izgovorim ime neke biljke ili životinje, odrede da li je riječ o stanovniku livade ili ne. Nakon otkrivanja biljnih ili životinjskih vrsta koje su stanovnici livada, učenici mogu da ispričaju šta o njima znaju.
Domaća zadaća
Udžbenik, 6. strana, odgovoriti na pitanja
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.