petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Šuma ljeti


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:

III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA JEDINICA:
Šuma ljeti
BROJ SATA:
4



KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADACI :

 -povezati  i interpretirati ranije stečena znanja o šumi
-navesti primjere bića koja žive u šumu
-identificirati pojedina bića da li žive u šumi ili van nje
- izvesti samostalno tjelesnu aktivnost u zavisnosti od traženog
-opisati kako se životinje hlade
-       povezati ranije stečena znanja o šumi sa novim
-       predvidjeti tjelesnu kretnju

-       procijeniti tačost urađenog zadatka
-       dati primjer vrsta biljaka i životinja koje žive u šumi
-        

AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.

Učenike pitanjima navodim da objasne razliku između šume i parka.
Oluja ideja ''Čemu služi šuma''
Učenici nabrajaju, a ja na tabli bilježim.



Objašnjavam ko čini životnu zajednice šume te koji su uslovi neophodni za očuvanje životne zajednice.
Ključne riječi zapisujem na tablu.
Igra Član je - nije član
Nabrajam različite biljke i životinje koje žive u šumi ali i van nje. Učenici dizanjem desne potvrđuju da ona živi u šumi. Ko pogriješi ispada iz igre.



Učenici prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 8. Strani, a tačnost provjeravamo usmenim putem.

 Domaća zadaća
Udžbenik, 7. strana, odgovoriti na pitanja




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.