ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Biljke i životinje, životne zajednice
NASTAVNA
JEDINICA:
Šuma ljeti
BROJ
SATA:
4
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-povezati i
interpretirati ranije stečena znanja o šumi
-navesti primjere
bića koja žive u šumu
-identificirati
pojedina bića da li žive u šumi ili van nje
- izvesti samostalno
tjelesnu aktivnost u zavisnosti od traženog
-opisati kako se životinje
hlade
-
povezati ranije stečena znanja o
šumi sa novim
-
predvidjeti
tjelesnu kretnju
-
procijeniti
tačost urađenog zadatka
-
dati
primjer vrsta biljaka i životinja koje žive u šumi
-
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.
Učenike pitanjima navodim da objasne razliku između šume i parka.
Oluja ideja ''Čemu služi šuma''
Učenici nabrajaju, a ja na tabli bilježim.
Objašnjavam ko čini životnu zajednice šume te koji su uslovi neophodni
za očuvanje životne zajednice.
Ključne riječi zapisujem na tablu.
Igra Član je - nije član
Nabrajam različite biljke i životinje koje žive u šumi ali i van nje. Učenici dizanjem desne potvrđuju
da ona živi u šumi. Ko pogriješi ispada iz igre.
Učenici prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 8. Strani, a
tačnost provjeravamo usmenim putem.
Domaća zadaća
Udžbenik, 7. strana, odgovoriti na pitanja
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.