petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Vrt (bašča) ljeti


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:

III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA JEDINICA:
Vrt (bašča) ljeti
BROJ SATA:
5



KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADACI :

-opisati vrt kao kultivisanu životnu zajednicu
-identificirati biljke i životinje koje žive u vrtu
 -navesti nekoliko vrsta koje žive u vrtu
-navesti koje poslove obavljaju vrtlari
-opisati vrtlara
-identificirat novi pojam  - kompost

 -nabrojati koja bića žive u vrtu
- nabrojati koje vrste povrća raste u vrtu
-uočiti povezanost između radova vrtlara i plodnosti povrća


-objasniti o vrtu osnovne značajke
-navesti primjere vrsta koje se uzgajaju i žive u vrtu

AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.

Pogodi šta je
Učenici na osnovu odslušanog opisa prepoznaju bića koja žive u vrtu.
Najavljujem cilj sata.



Objašnjavam učenicima da je vrt kultivisana životna sredina (tj. nastala djelovanjem ljudi).
Pomoću ppt koja se nalazi u prilogu učenici vrše imenovanje biljnog i životinjskog svijeta ove životne zajednice.
Razgovorom dolazimo do zaključaka koji se odnose na radove ljudi u vrtu u toku ljeta.

Ključne riječi tokom razgovora zapisujem na tabli.



Učenici prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 9. strani, a tačnost provjeravamo usmenim putem.

 Domaća zadaća
Udžbenik, 8. strana, odgovoriti na pitanja




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.