ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA
JEDINICA:
Vrt (bašča) ljeti
BROJ
SATA:
5
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-opisati vrt kao kultivisanu životnu zajednicu
-identificirati
biljke i životinje koje žive u vrtu
-navesti nekoliko vrsta koje žive u vrtu
-navesti koje poslove
obavljaju vrtlari
-opisati vrtlara
-identificirat novi
pojam - kompost
-nabrojati koja bića žive u vrtu
- nabrojati koje
vrste povrća raste u vrtu
-uočiti povezanost
između radova vrtlara i plodnosti povrća
-objasniti o vrtu osnovne značajke
-navesti primjere vrsta koje se uzgajaju i
žive u vrtu
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.
Pogodi šta je
Učenici na osnovu odslušanog opisa prepoznaju bića koja žive u vrtu.
Učenici na osnovu odslušanog opisa prepoznaju bića koja žive u vrtu.
Najavljujem cilj sata.
Objašnjavam učenicima da je vrt kultivisana životna sredina (tj.
nastala djelovanjem ljudi).
Pomoću ppt koja se nalazi u prilogu učenici vrše imenovanje biljnog i
životinjskog svijeta ove životne zajednice.
Razgovorom dolazimo do zaključaka koji se odnose na radove ljudi u
vrtu u toku ljeta.
Ključne riječi tokom razgovora zapisujem na tabli.
Učenici prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 9. strani, a
tačnost provjeravamo usmenim putem.
Domaća zadaća
Udžbenik, 8. strana, odgovoriti na pitanja
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.