petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Voćnjak ljeti


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:

III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA JEDINICA:
Voćnjak  ljeti
BROJ SATA:
6



KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADACI :

-opisati životnu zajednicu voćnjaka,
-identificirati biljke i životinje koje najčešće žive u njemu
 -samostalno  izvesti lutkarski prikaz ,
 nabrojati koja bića žive u voćnjaku
- nabrojati koje vrste povrća raste u vrtu
-uočiti povezanost između radova voćara  i plodnosti voća
-nabrojati koje vrste voća rastu u voćnjaku
-uočiti povezanost između radova voćara i plodnosti voća


-objasniti o voćnjaku osnovne značajke
-navesti primjere vrsta koje se uzgajaju i žive u voćnjaku

AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.
Učenicima dijelim lutkarski tekst U voćnjaku , a učenici ga čitaju s ciljem da izvrše kratku dramatizaciju.
Sadržinska analiza teksta.
Najavljujem cilj sata.

Objašnjavam učenicima da je i voćnjak  kultivisana životna sredina (tj. nastala djelovanjem ljudi).
Pomoću ppt koja se nalazi u prilogu učenici vrše imenovanje biljnog i životinjskog svijeta ove životne zajednice.
Razgovaramo o vezi biljnog i životinjskog svijeta (važnosti oprašivanja, uklanjanja štetnih instekata koji napadaju biljke, zaklonu i sl.)

Razgovorom dolazimo do zaključaka koji se odnose na radove ljudi u vrtu u toku ljeta.

Ključne riječi tokom razgovora zapisujem na tabli.



Učenici prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 10. strani, a tačnost provjeravamo usmenim putem.

 Domaća zadaća
Udžbenik, 9. strana, odgovoriti na pitanja




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.