ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA
JEDINICA:
Voćnjak ljeti
BROJ
SATA:
6
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-opisati životnu
zajednicu voćnjaka,
-identificirati
biljke i životinje koje najčešće žive u njemu
-samostalno
izvesti lutkarski prikaz ,
nabrojati koja bića žive u voćnjaku
- nabrojati koje
vrste povrća raste u vrtu
-uočiti povezanost između
radova voćara i plodnosti voća
-nabrojati koje vrste
voća rastu u voćnjaku
-uočiti povezanost
između radova voćara i plodnosti voća
-objasniti o voćnjaku osnovne značajke
-navesti primjere vrsta koje se uzgajaju i
žive u voćnjaku
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.
Učenicima dijelim lutkarski
tekst U voćnjaku , a učenici ga
čitaju s ciljem da izvrše kratku dramatizaciju.
Sadržinska
analiza teksta.
Najavljujem
cilj sata.
Objašnjavam učenicima da je i voćnjak kultivisana životna sredina (tj. nastala
djelovanjem ljudi).
Pomoću ppt koja se nalazi u prilogu učenici vrše imenovanje biljnog i
životinjskog svijeta ove životne zajednice.
Razgovaramo o vezi biljnog i životinjskog svijeta (važnosti oprašivanja,
uklanjanja štetnih instekata koji napadaju biljke, zaklonu i sl.)
Razgovorom dolazimo do zaključaka koji se odnose na radove ljudi u
vrtu u toku ljeta.
Ključne riječi tokom razgovora zapisujem na tabli.
Učenici prelaze na rješavanje zadataka u Radnoj svesci na 10. strani,
a tačnost provjeravamo usmenim putem.
Domaća zadaća
Udžbenik, 9. strana, odgovoriti na pitanja
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.