petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Njiva ljeti


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:

III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA JEDINICA:
Njiva ljeti
BROJ SATA:
7



KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADAC :

-opisati njivu kao kultivisanu zajednicu na kojoj ljudi uzgajaju žitarice, industrijsko i krmno bilje
- identificirati i nabrojati žitarice
-povezati ulogu ratara i prinosa na njivi
- navesti dio poslova koje ratar obavlja

 -demonstrirati izgled žitarica  kroz zbirku
- predvidjeti šta se događa sa biljkom nakon prikupljanja


-dati primjer pekarskih proizvoda
- zaključiti koliko su važne žitarice u ishrani ljudi


AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.

Misao za početak dana
SLUŠAJ KAKO ZEMLJA DIŠE,
SLUŠAJ KAKO RASTE TRAVA,
SLUŠAJ KAKO POD STOPALIMA NAŠIM,
SKRIVENA SNAGA U SJEMENU SPAVA

Najavljujem cilj sata.

Objašnjavam učenicima da je i njiva  kultivisana životna sredina (tj. nastala djelovanjem ljudi).
Razgovaramo o vrstama žitaricama koje se prikupljaju sa njiva u toku ljeta, načinu njihove prerade i čuvanja.
Ratari, kao ljudi koji se bave uzgojem žitarica, najviše svoga truda ulažu u uzgoj žitarica.


Ključne riječi tokom razgovora zapisujem na tabli.




Učenici prepisuju zapis s table.

Domaća zadaća
Napraviti zbirku žitarica




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.