ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA
JEDINICA:
Njiva ljeti
BROJ
SATA:
7
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADAC :
-opisati njivu kao kultivisanu zajednicu na
kojoj ljudi uzgajaju žitarice, industrijsko i krmno bilje
- identificirati i
nabrojati žitarice
-povezati ulogu
ratara i prinosa na njivi
- navesti dio poslova
koje ratar obavlja
-demonstrirati izgled žitarica kroz zbirku
- predvidjeti šta se
događa sa biljkom nakon prikupljanja
-dati primjer pekarskih proizvoda
- zaključiti koliko
su važne žitarice u ishrani ljudi
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Pregled i analiza domaće zadaće.
Misao za početak dana
SLUŠAJ KAKO ZEMLJA DIŠE,
SLUŠAJ KAKO RASTE TRAVA,
SLUŠAJ KAKO POD STOPALIMA NAŠIM,
SKRIVENA SNAGA U SJEMENU SPAVA
Najavljujem
cilj sata.
Objašnjavam učenicima da je i njiva kultivisana životna sredina (tj. nastala
djelovanjem ljudi).
Razgovaramo o vrstama žitaricama koje se prikupljaju sa njiva u toku
ljeta, načinu njihove prerade i čuvanja.
Ratari, kao ljudi koji se bave uzgojem žitarica, najviše svoga truda
ulažu u uzgoj žitarica.
Ključne riječi tokom razgovora zapisujem na tabli.
Učenici prepisuju zapis s table.
Domaća zadaća
Napraviti zbirku žitarica
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.