petak, 8. ožujka 2019.

MOJA OKOLINA 3 - Ispitivanje znanja učenika


ŠKOLA:

RAZRED I ODJELJENJE:

III
UČITELJ/ICA:

DATUM:

TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA JEDINICA:
Ispitivanje znanja učenika
BROJ SATA:
9



KOGNITIVNI   (znati):
KONATIVNI (moći)  :
AFEKTIVNI (razumjeti):

CILJEVI I ZADACI :

- identificirati model rada na zadatku

-odabrati pravilne odgovore
-rješavati zadatke samostalno
-riješiti zadatke na listu za ispitivanje znanja učenika
-doživjeti grešku kao stimulans za nove pokušaje iznalaženja rješenja, a ne kao kočnicu u daljem radu

-sumirati ranije stečena znanja rješavanjem zadataka
-dati primjer važnosti svih segmenata napisanog sadržaja: pravilnosti, tačnosti i urednosti

AKTIVNOSTI :

EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Ponoviti ukratko sa učenicima sadržaje koji su usvajani u prethodnom periodu.
Najava cilja sata.
Prije podjele zadataka za ispitivanje znanja učenicima napomenuti da:
-zadatke rješavaju samostalno, bez dogovaranja i prepisivanja;
-da nastoje riješiti što više pitanja kako bi njihov uspjeh bio, ali i uspjeh cijelog odjeljenja, što bolji;
-ako neki zadatak ili pitanje ne znaju riješiti, neka rješavaju ostala pitanja, a na kraju se vrate na neodgovorena;
-nakon rješenja svih zadataka prekontrolišu svoje tačne odgovore.

Učenicima dijelim zadatke namijenjene prvoj provjeri znanja učenika.
Učenici samostalno rade.
Obrada rezultata

Obrada i interpretacija rezultata ispitivanja znanja može biti kvantitativna i kvalitativna. Kvantitativna pokazuje koliko su učenici usvojili gradivo koje se radilo.
Kvalitativna pokazuje koje gradivo su učenici usvojili, a koje nisu.




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.