ŠKOLA:
RAZRED
I ODJELJENJE:
III
UČITELJ/ICA:
DATUM:
TEMA:
PRIRODNE POJAVE I PROCESI
PODTEMA:
Značaj biljaka za ishranu ljudi
NASTAVNA
JEDINICA:
Ispitivanje znanja učenika
BROJ
SATA:
9
KOGNITIVNI
(znati):
KONATIVNI (moći) :
AFEKTIVNI (razumjeti):
CILJEVI I ZADACI :
-
identificirati model rada na zadatku
-odabrati pravilne odgovore
-rješavati
zadatke samostalno
-riješiti zadatke na listu za
ispitivanje znanja učenika
-doživjeti grešku
kao stimulans za nove pokušaje iznalaženja rješenja, a ne kao kočnicu u daljem
radu
-sumirati ranije
stečena znanja rješavanjem zadataka
-dati primjer
važnosti svih segmenata napisanog sadržaja: pravilnosti, tačnosti i urednosti
AKTIVNOSTI :
EVOKACIJA
RAZUMIJEVANJE
REFLEKSIJA
Ponoviti ukratko sa
učenicima sadržaje koji su usvajani u prethodnom periodu.
Najava cilja sata.
Prije podjele
zadataka za ispitivanje znanja učenicima napomenuti da:
-zadatke rješavaju
samostalno, bez dogovaranja i prepisivanja;
-da nastoje riješiti
što više pitanja kako bi njihov uspjeh bio, ali i uspjeh cijelog odjeljenja,
što bolji;
-ako neki zadatak ili
pitanje ne znaju riješiti, neka rješavaju ostala pitanja, a na kraju se vrate
na neodgovorena;
-nakon rješenja svih
zadataka prekontrolišu svoje tačne odgovore.
Učenicima
dijelim zadatke namijenjene prvoj provjeri znanja učenika.
Učenici
samostalno rade.
Obrada rezultata
Obrada i interpretacija rezultata ispitivanja
znanja može biti kvantitativna i kvalitativna. Kvantitativna pokazuje koliko su
učenici usvojili gradivo koje se radilo.
Kvalitativna pokazuje koje gradivo su učenici
usvojili, a koje nisu.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.