PRIPREMA ZA PRAKTIČNO PREDAVANJE IZ NASTAVNOG PREDMETA
MUZIČKA KULTURA
MUZIČKA IGRA
DATUM:
RAZRED:
NASTAVNA JEDINICA: “Golubovi“- narodna
TIP ČASA:obrada novog gradiva
NASTAVNA METODA:izlaganje,demonstracija,razgovor,ilustracija
NASTAVNI OBLIK:frontalno,individualno,grupno ,rad u paru
NASTAVNA SREDSTVA:instrument(klavir),folija,plakat,CD
player, pribor za likovnu kulturu
OBRAZOVNI ZADACI:usvajanje i tačnoizvođenje
pjesmice;da usvoje novi pojam-
repeticija(ponavljanje),upoznavanje
i usvajanje pokreta u ritmu muzike;usvajanje,proširivanje i primjene znanja
vezanih za vrste osnovnih ritmičkih pokreta ;poštivanje pravila igre
ODGOJNI ZADACI:doživljaj mjere i ritma kroz pjevanje i pokret;buđenje
interesa za pokretne igre uz muziku;razvoj osjećaja za koordinaciju pokreta sa
muzikom;samostalno eksperimentisanje(u paru i kroz timski rad);izražavanje
doživljaja ,razvoj ljubavi i humanog odnosa prema životinjama;razvoj mašte i
kreativnosti
FUNKCIONALNI ZADACI:razvoj slušne
osjetljivosti za ritam i mjeru u muzičkoj igri;razvoj muzičke
percepcije i
memorije kroz pokret uz muziku;razvoj kreativnog izražavanja doživljenog ritma
kroz pokret;praktična i stvaralačka primjena stečenog znanja
CILJ ČASA:da učenici memorišu
pjesmicu i kreativnose izrazekroz pokret u muzičkoj igri
KORELACIJA:Tjelesni i zdravstveni odgoj,Mojaokolina,Likovna
kultura
ARTIKULACIJA ČASA
UVODNI DIO:
·
Ponoviti stečeno znanje iz nastavnog predmeta Moja okolinao
pticama(selice,stanarice)
·
Porazgovarati o golubovima(gdje žive,kako preživljavaju zimu...)
·
Kako mi pomažemo pticama
NAJAVITI CILJ ČASA:
danas ćemo naučiti jednu lijepu pjesmicu i
igru s pokretima u kojoj se spominje golub.Ona će nam pomoći da razvijemo neke
navike koje su nam potrebne u svakodnevnom životu
GLAVNI DIO:
·
Pročitati i kratko analizirati tekst pjesme
·
Nastavnik izvodi pjesmu sa i bez instrumenta
·
Doživljaj pjesme
·
Razgovor o utiscima,tekstu pjesme i mogućim pokretima u vezi s njim
·
Pokazati tekst pjesme na foliji
·
Uz slušanje nastavnikovog pjevanja učenici memorišutekst uz
odgovarajuće pokrete
·
Uočiti dio pjesme koji se ponavlja
·
Obratiti pažnju na pravilno držanje tijela,disanje,dikciju,lijepoi
izražajno
pjevanje i posebno na
tačnu intonaciju
·
Ponoviti osnovne ritmičke pokrete koje smo naučili
IGRA:djeca su zajedno u
kolu i drže se za ruke.U sredini kola je „golub“(dijete koje čuči).Kolo se
okreće i pjeva.Kod posljednjeg stiha,djeca se razbježe i „golub“ih hvata.Onaj
koga uhvati mora u kolo kao žalosni „golub“.Drugi put se kolo okreće u
suprotnom smijeru.
IGRA:Osmisliti,predložiti
i uvježbati nove pokrete koji odgovaraju pjesmi (učenici koriste svoju maštu i
kreativnost)
ZAPAMTITI:
Znak II : : II zove se
repeticija ili ponavljanje
ZAVRŠNI DIO:
·
Smisliti sa učenicima nove stihove
i pokrete
·
Ilustracija ove lijepe igre
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.