PRIPREMA ZA
PRAKTIČNO PREDAVANJE IZ NASTAVNOG PREDMETA MUZIČKA KULTURA
SLUŠANJE
MUZIKE
DATUM:
RAZRED:
NASTAVNA
JEDINICA :
„Menuet“ – L.Bochin
TIP ČASA: obrada novog sadržaja
NASTAVNA
METODA:
razgovor , objašnjavanje , demonstracija
NASTAVNA
SREDSTVA:
osnovna sredstva za rad , CD player , plakat
NASTAVNI
OBLIK:
frontalno , individualno , grupno
OBRAZOVNI
ZADACI:
da učenici prepoznaju i zapažaju karakter kompozicije , tempo , dinamiku
izvođenja , formu kompozicije , muzičke instrumente ; da slobodno izraze svoj
stav o slušanoj kompoziciji ; upoznavanje sa pojmovima Menuet i instrumentalna
muzika
ODGOJNI
ZADACI:
razvoj estetskog ukusa ; razvoj ljubavi , interesa i pozitivnog stava za
umjetničku muziku ; doživljaj slušane kompozicije ; razvoj sposobnosti
izražavanja muzičkog iskustva verbalno
FUNKCIONALNI
ZADACI:
razvoj muzičkog mišljenja , muzičke pažnje , slušnih percepcija i muzičkog
pamćenja ; razvijanje estetske osjetljivosti za umjetničku muziku
CILJ ČASA: da učenici pažljivo
slušaju i razumiju smisao i karakter kompozicije
KORELACIJA: Tjelesni i zdravstveni
odgoj
ARTIKULACIJA ČASA
UVODNI DIO:
·
Mali kviz – učenicima podjeliti nastavne listiće sa nazivima
kompozicija koje su već slušali , tako da se pored svake kompozicije nalazi
prazan kvadratić
·
Puštati tonski zapis kompozicija
Zadatak učenika je da
prepoznaju naziv kompozicije i da upisuju redni broj pored naziva u prazan
kvadratić . Redoslijed zapisanih kompozicija na nastavnom listiću i na tonskom
zapisu je različit
·
Proglasiti najuspješnije učenike
NAJAVITI
CILJ ČASA:
danas ćemo slušati još jednu lijepu kompoziciju pod naslovom „Menuet“. Za nas
ju je komponovao Luiđi Bokerini(Luigi Boccherini)
GLAVNI DIO:
Menuet je stari francuski ples koji se izvodio na evropskim
dvorovima u 17. I 18. Stoljeću /vijeku . To je umjereno brzi ples u trodijelnoj
mjeri i pleše se u parovima svrstanim u redove.
·
Tonski zapis kompozicije
·
Pokazati na plakatu notni zapis i slušati kompoziciju gledajući u
njega
·
Uočiti instrumente (gudački instrumenti : violine , viola ,
violončelo)
·
Pronaći u notnom zapisu oznake za dinamiku
·
Uočiti izmjene u tempu izvođenja (usporavanje , ubrzavanje )
·
Uočiti u notnom zapisu načine izvođenja : legato i stakato
Zapamtiti : kada sviraju četiri gudačka instrumenta , ansambl se
zove gudački kvartet
ZAVRŠNI DIO:
·
Analiza časa
·
Osmisliti samostalno pokrete uz slušanu muziku
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.