PRIPREMA ZA PRAKTIČNO
PREDAVANJE IZ NASTAVNOG PREDMETA MUZIČKA KULTURA
PJEVANJE I SVIRANJE
DATUM:
RAZRED:
NASTAVNA JEDINICA :“ Kad ja pođoh na Bendbašu „-narodna
TIP ČASA: Obrada novog gradiva
NASTAVNI OBLIK: frontalno , individualno ,
grupno , rad u parovima
NASTAVNA SREDSTVA: Osnovna sredstva za rad ,
projektor , nošnje folklorne sekcije , CD player , pribor za likovnu kulturu
NASTAVNA METODA: Razgovor , objašnjavanje
, demonstracija
OBRAZOVNI ZADACI: da učenici upoznaju i
zapamte pjesmu ; upoznavanje pjesme o domovini kao vrste muzičkog djela ;
provjera i utvrđivanje pojmova : instrumentalni uvod , strofa
ODGOJNI ZADACI: razvoj ljubavi prema
domovini i njenoj muzičkoj baštini ; ispoljavanje sopstvenog doživljaja ; razvijanje interesa i potrebe za muzikom
FUNKCIONALNI ZADACI: razvoj zapažanja i
muzičkog pamćenja ; razvoj estetske osjetljivosti ; razvoj muzičkog mišljenja ;
primjena znanja muzičkim pojmovima ; poticanje učenika na razne oblike muzičkog
izražavanja
CILJ ČASA: da učenici upoznaju i
nauče pjesmu „Kad ja pođoh na Bendbašu“
KORELACIJA: Moja okolina , Tjelesni i
zdravstveni odgoj , Likovna kultura
ARTIKULACIJA
ČASA
UVODNI DIO :
·
Ponoviti do sad naučene pjesmice koje govore o zavičaju pr. „Reci,
Bosno,ljubavi“
·
Pokazati slide-ove ili plakat na kojima se nalaze slike prirodnih
ljepota BiH , kulturne baštine i narodnih nošnji
·
Porazgovarati o prezentiranom
NAJAVITI CILJ ČASA:
danas ćemo naučiti još
jednu lijepu sevdalinku (poznatu narodnu pjesmu), koja je nastala veoma davno ,
ali se njeguje , izvodi i čuva kao izuzetno vrijedna muzička tradicija
GLAVNI DIO:
·
Pročitati riječi pjesme
·
Kratka analiza
Bendbaša je poznato kupalište u
Sarajevu
Bendbašaznači ograđeni dio rijeke
pripremljen za kupanje
·
Nastavnik izvodi pjesmu
·
Audio zapis pjesme
·
Naučiti tekst i melodiju pjesme pazeći pri tom na pravilno držanje
tijela , disanje, dikciju i intonaciju
·
Uočiti dijelove koji se ponavljaju
·
Pjevati pjesmu tako da solista u svakoj strofi pjeva prvi stih koji
se ne ponavlja , a hor drugi stih koji se dva puta ponavlja
·
Izvoditi jednostavne ritmičke korake pri izvođenju pjesme
ZAVRŠNI DIO:
·
Analiza časa
·
Naslikati doživljaj ove lijepe sevdalinke
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.