ŠKOLA:
MJESTO:
PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:
DATUM:
OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA
GODINA:
2012/2013
NASTAVNA
JEDINICA:
Izrada multivibratora-dvostepenog pojačala
BROJ
ČASA:
20
VJEŽBA/P.R.
Praktičan rad 3. i provjera znanja 4
TIP SATA:
Praktičan rad, utvrđivanje gradiva.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Demonstracije, crtanja, pisanja, čitanja,
razgovora, usmenog i izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati,
grafofolije, fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI
REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kultura: proces i sadržaj
Učiti:
Znati:
Rukovanje sa alatom za
rad u elektronici, čitanje elektronskih shema i poznavanje simbola
Znati
osnovne pojmove iz oblasti mehanike,elektrotehnike, elektronike, informatike
i fizike.
Vrijednosti, stavovi,
ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju
naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u
cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva.
Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite
na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja
produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih
činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim.
Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima.
Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu
stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih
zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje
navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite
okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi
racionalnog korištenja energije i
potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Prate izlaganje i
demonstraciju nastavnika. Analiziraju grafičke priloge i
druga očigledna nastavna sredstva i rade na praktičnom radu
Aktivnosti nastavnika:
Priprema grafičke prikaze
rada pojedinih tipova mehatroničkih urenaja i objašnjava njihov
rad. Skreće pažnju učenicima na: moguće kvarove na pojedinim
elektroinstalacijama,alatima i aparatima. Pruža prvu pomoć u slučaju
povreda .
SADRŽAJ RADA
I ARTIKULACIJA NASTAVNOG
SATA
UVODNI DIO:
Zajedno sa učenicima ponoviti prethodnu
nastavnu jedinicu kroz razgovor i postavljanje pitanja.
GLAVNI DIO:
Korištenjem
priloga za praktičan
rad iz
dnevnika rada br. 3 i potrebnog alata i pribora, učenici rade na praktičnom radu.
Provjera
znanja iz D.R broj 4.
ZAVRŠNI DIO:
Ponoviti obrađene nastavne sadržaje,
pohvaliti/ocjeniti aktivne učenike. Najaviti i uputiti učenike
na
narednu nastavnu jedinicu.
NAPOMENA:
|
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.