subota, 2. ožujka 2019.

TEHNIČKA KULTURA - Izrada multivibratora-dvostepenog pojačala


ŠKOLA:

MJESTO:

PREDMET:
TEHNIČKA KULTURA
RAZRED:
IX
NASTAVNIK:

DATUM:

OBLAST:
MEHATRONIKA-ELEKTRONIKA
ŠKOLSKA GODINA:
2012/2013
NASTAVNA JEDINICA:
Izrada multivibratora-dvostepenog pojačala


BROJ ČASA:
20
VJEŽBA/P.R.
Praktičan rad 3. i provjera znanja 4
TIP SATA:
Praktičan rad, utvrđivanje gradiva.
OBLICI RADA:
Grupni, frontalni i individualni oblik rada
NASTAVNE METODE:
Demonstracije, crtanja, pisanja, čitanja, razgovora, usmenog i izlaganja.
NASTAVNA S. i P:
Udžbenik, Dnevnik rada, crteži, zidni plakati, grafofolije, fotografije, štampa itd
CILJEVI I ZADACI, OČEKIVANI REZULTATI/OBRAZOVNI ISHODI
Znanje Tehničke kultura: proces i sadržaj

Učiti:
Znati:
Rukovanje sa alatom za rad u elektronici, čitanje elektronskih shema i poznavanje simbola
Znati osnovne pojmove iz oblasti mehanike,elektrotehnike, elektronike, informatike i fizike.
Vrijednosti, stavovi, ponašanje:
Razvijanje svijesti o utjecaju naučno–tehnološkog razvoja na život čovjeka. Razvijanje vještina i navika u cilju profesionalne orijentacije učenika. Afirmacija rada i stvaralaštva. Poštivanje kućnog reda. poštivanje i provođenje općih i ličnih mjera zaštite na radu.Shvatanje značaja modernizacije proizvodnje u cilju povećanja produktivnosti rada. Donošenje sudova i zaključaka na osnovu provjerenih činjenica. Ispoljavanje spremnosti za saradnju i pružanje pomoći drugim. Shvatanje značaja blagovremene i ispravne komunikacije među ljudima. Ispoljavanje spremnosti za saradnju. Ispoljavanje spremnosti za primjenu stečenih znanja i vještina u praksi. Donošenje logičnih i samostalnih zaključaka o značaju tehničkih tvorevina i tehnoloških  dostignuća u životu čovjeka. Razvijanje navike održavanja sredstava za rad, primjene mjera zaštite na radu i zaštite okoline. Afirmacija znanja i stvaralaštva. Razvijanje svijesti o potrebi racionalnog korištenja energije i  potrebi očuvanja okoline.
Aktivnosti učenika:
Prate izlaganje i demonstraciju nastavnika. Analiziraju grafičke priloge i druga očigledna nastavna sredstva i rade na praktičnom radu
Aktivnosti nastavnika:
Priprema grafičke prikaze rada pojedinih tipova mehatroničkih urenaja i objašnjava njihov rad. Skreće pažnju učenicima na: moguće kvarove na pojedinim elektroinstalacijama,alatima i aparatima. Pruža prvu pomoć u slučaju povreda .
SADRŽAJ  RADA  I  ARTIKULACIJA  NASTAVNOG  SATA
UVODNI DIO:
Zajedno sa učenicima ponoviti prethodnu nastavnu jedinicu kroz razgovor i postavljanje pitanja.
GLAVNI DIO: 
Korištenjem priloga za praktičan
rad iz dnevnika rada br. 3 i potrebnog alata i pribora, učenici rade na  praktičnom radu.
Provjera znanja iz D.R broj 4.



ZAVRŠNI DIO:
Ponoviti obrađene nastavne sadržaje, pohvaliti/ocjeniti aktivne učenike. Najaviti i uputiti učenike
 na narednu nastavnu jedinicu.  
NAPOMENA:


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.