PISANA PRIPREMA ZA NASTAVU
HRVATSKOGA JEZIKA
Škola:
|
|
||
Ime i prezime
učitelja:
|
|||
Razredni odjel:
6.
|
Redni broj sata:
|
Mjesto i datum:
|
|
Naziv nastavne jedinice:
|
INFINITIV – PONAVLJANJE I
VJEŽBANJE
|
||
Nastavno područje:
|
JEZIK.
|
||
Nastavni oblici:
|
Tip nastavnoga sata:
|
Nastavni materijali:
|
|
čelni rad,
pojedinačni rad, rad u paru.
|
ponavljanje i
vježbanje (B).
|
nastavni listići.
|
|
Ključni pojmovi:
|
infinitiv, infinitivna
osnova i završetci.
|
||
Operacionalizirani ciljevi:
|
ponoviti spoznaje
o infinitivu i vježbati njegovu primjenu u skladu s pravilima književnoga
jezika – prepoznavati infinitiv kao jednostavan glagolski oblik, razlikovati
osnovu i nastavke, uočiti i razlikovati infinitiv u različitim rečenicama u
odnosu na njegovu rečeničnu službu.
|
||
Zadaće sata:
|
Učenik će:
|
||
a) obrazovne
|
|||
b) odgojne
|
|
||
c) funkcionalne
|
|
||
d) komunikacijske
|
|
||
Domaća zadaća:
|
riješiti zadatke
u radnoj bilježnici.
|
||
Tijek sata (artikulacija)
|
|||
1. Uvodni dio sata
a) Provjera
domaće zadaće.
b) Jezična
igra
Učenici rješavaju zagonetku.
Točnim rješenjem najavljuje se tema sata.
2. Glavni dio sata
a) Ponavljanje
gradiva o infinitivu
Uz učiteljeva pitanja i iz svojih
bilježaka, učenici će se prisjetiti usvojenih znanja o infinitivu.
Izrada sažetka. Zapisivanje na ploču,
učenici zapisuju u bilježnicu.
b) Rješavanje
listića za provjeru znanja
Pojedinačni rad – rješavanje radnih
listića za provjeru znanja.
Rad u paru – učenici zamjenjuju listiće
i vrednuju točnost riješenih zadataka.
3. Završni dio sata
a) Ponavljanje
infinitiva.
b) Izrada mentalnih
mapa po kojima će moći utvrditi znanje o infinitivu.
|
|||
Plan ploče
|
|||
Infinitiv
Odgonetni!
Da nas nema, lijeni ljudi bili bi presretni.
(glagoli)
Ivan je naučio zamjenice.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
glagol 3. os. jednina prošlost
(vrsta riječi) (osoba) (broj) (vrijeme)
Učenici trebaju naučiti glagole.
![]() ![]()
Učenici će naučiti glagole.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Postupci i oblici vrednovanja i
samovrednovanja
|
|||
– provjera
rješenja radne bilježnice
– usmeno
izražavanje – provjera razumijevanja pročitanoga i točnosti odgovora na
postavljena pitanja
– provjera
rješenja listića za provjeru
– vrednovanje
umnih mapa
|
|||
Plan ploče
Infinitiv
Odgonetni!
Da nas nema, lijeni ljudi bili bi
presretni. (glagoli)
Gramatička
obilježja glagola:









glagol
3. os. jednina prošlost
(vrsta
riječi) (osoba) (broj) (vrijeme)
Učenici trebaju naučiti glagole.


Učenici će naučiti glagole.

PAZI!
voda
za piti NETOČNO






Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.