PISANA PRIPREMA ZA NASTAVU
HRVATSKOGA JEZIKA
Škola:
|
|
||
Ime i prezime
učitelja:
|
|||
Razredni odjel:
6.
|
Redni broj sata:
|
Mjesto i datum:
|
|
Naziv nastavne jedinice:
|
POKAZNE ZAMJENICE –
PONAVLJANJE I VJEŽBANJE
|
||
Nastavno područje:
|
JEZIK.
|
||
Nastavni oblici:
|
Tip nastavnoga sata:
|
Nastavni materijali:
|
|
čelni rad,
pojedinačni rad, rad u paru.
|
ponavljanje i
vježbanje (B).
|
nastavni listići.
|
|
Ključni pojmovi:
|
pokazne zamjenice.
|
||
Operacionalizirani cilj:
|
prepoznavati
pokazne zamjenice, razumjeti i razlikovati njihovo značenje, pravilno ih
sklanjati i rabiti u usmenoj i pisanoj komunikaciji.
|
||
Zadaće sata:
|
Učenik će:
|
||
a) obrazovne
|
|||
b) odgojne
|
|
||
c) funkcionalne
|
|
||
d) komunikacijske
|
|
||
Domaća zadaća:
|
napisati kratak
sastavak Pogled s mojega prozora –
primijeniti spoznaje o pokaznim zamjenicama.
|
||
Tijek sata (artikulacija)
|
|||
1. Uvodni dio sata
a) Provjera
domaće zadaće.
b) Jezična igra
Učenici rješavaju premetaljku.
Točnim rješenjem najavljuje se tema
sata.
2. Glavni dio sata
a) Pokazne
zamjenice
Ponavljanje gradiva o pokaznim
zamjenicama
Uz učiteljeva pitanja i svoje bilješke
učenici će se prisjetiti postojećih znanja o pokaznim
zamjenicama
Izrada sažetka.
Zapisivanje na ploču, učenici zapisuju u
bilježnicu.
b) Rješavanje
listića za provjeru znanja
Pojedinačni rad – rješavanje radnih
listića za provjeru znanja.
Rad u paru – zamjenjuju listiće i
vrednuju točnost riješenih zadataka.
3. Završni dio sata
a) Ponavljanje
gradiva o pokaznim zamjenicama.
b) Izrada umnih
mapa po kojima će moći utvrditi znanje o pokaznim zamjenicama.
c) Zadavanje
domaće zadaće – napisati kratak sastavak Pogled
s mojega prozora – primijeniti
spoznaje o pokaznim zamjenicama.
|
|||
Plan ploče
|
|||
POKAZNE ZAMJENICE – PONAVLJANJE I VJEŽBANJE
Riješi
premetaljku: NEK POZNAJEM I ZECA! (pokazne zamjenice)
Radnja ove knjige
je neizvjesna. (Koje knjige?)
Onakvo je druženje nezaboravno. (Kakvo druženje?)
Obuzela vas je tolika radost. (Kolika radost?)
|
|||
Postupci i oblici vrednovanja i
samovrednovanja
|
|||
– provjera
rješenja radne bilježnice
– usmeno
izražavanje – provjera razumijevanja pročitanoga teksta i točnosti odgovora
na postavljena
pitanja
– vrednovanje
umnih mapa.
|
|||
Plan ploče
POKAZNE
ZAMJENICE – PONAVLJANJE I VJEŽBANJE
Riješi premetaljku: NEK
POZNAJEM I ZECA! (pokazne
zamjenice)
Radnja ove knjige je neizvjesna. (Koje knjige?)
Onakvo je druženje nezaboravno. (Kakvo druženje?)
Obuzela vas je tolika radost. (Kolika radost?)
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.