četvrtak, 20. lipnja 2019.

NASTAVNA PRIPREMA - JEZIK: POKAZNE ZAMJENICE – PONAVLJANJE I VJEŽBANJE


PISANA PRIPREMA ZA NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA

Škola:

Ime i prezime učitelja:
Razredni odjel: 6.
Redni broj sata:
Mjesto i datum:
Naziv nastavne jedinice:
POKAZNE ZAMJENICE – PONAVLJANJE I VJEŽBANJE
Nastavno područje:
JEZIK.
Nastavni oblici:
Tip nastavnoga sata:
Nastavni materijali:
čelni rad, pojedinačni rad, rad u paru.
ponavljanje i vježbanje (B).
nastavni listići.
Ključni pojmovi:
pokazne zamjenice.
Operacionalizirani cilj:
prepoznavati pokazne zamjenice, razumjeti i razlikovati njihovo značenje, pravilno ih sklanjati i rabiti u usmenoj i pisanoj komunikaciji.
Zadaće sata:
Učenik će:
a) obrazovne
  • znati koje su pokazne zamjenice i razumjeti njihovu ulogu u rečenici
  • prepoznavati na koju se govornu osobu odnose
  • znati sklanjati pokazne zamjenice
  • pravilno rabiti pokazne zamjenice u govorenju i pisanju.

b) odgojne
  • poticati učenje standardnoga jezika radi uspješne usmene i pisane komunikacije.
c) funkcionalne
  • razvijati logično i apstraktno mišljenje (zapažanje, uspoređivanje, povezivanje, zaključivanje, sažimanje).
d) komunikacijske
  • razvijati sposobnosti aktivnoga slušanja te govorenja i pisanja standardnim jezikom.
Domaća zadaća:

napisati kratak sastavak Pogled s mojega prozora – primijeniti spoznaje o pokaznim zamjenicama.
Tijek sata (artikulacija)

1. Uvodni dio sata
a) Provjera domaće zadaće.
b) Jezična igra
     Učenici rješavaju premetaljku.
     Točnim rješenjem najavljuje se tema sata.

2. Glavni dio sata
a) Pokazne zamjenice
    Ponavljanje gradiva o pokaznim zamjenicama
    Uz učiteljeva pitanja i svoje bilješke učenici će se prisjetiti postojećih znanja o pokaznim
    zamjenicama
    Izrada sažetka.
    Zapisivanje na ploču, učenici zapisuju u bilježnicu.
b) Rješavanje listića za provjeru znanja
    Pojedinačni rad – rješavanje radnih listića za provjeru znanja.
    Rad u paru – zamjenjuju listiće i vrednuju točnost riješenih zadataka.

3. Završni dio sata
a) Ponavljanje gradiva o pokaznim zamjenicama.
b) Izrada umnih mapa po kojima će moći utvrditi znanje o pokaznim zamjenicama.
c) Zadavanje domaće zadaće – napisati kratak sastavak Pogled s mojega prozora – primijeniti
   spoznaje o pokaznim zamjenicama.
Plan ploče

POKAZNE ZAMJENICE – PONAVLJANJE I VJEŽBANJE

Riješi premetaljku:  NEK POZNAJEM I ZECA!   (pokazne zamjenice)

 
                              Radnja ove knjige je neizvjesna.                        (Koje knjige?)
                              Onakvo je druženje nezaboravno.                     (Kakvo druženje?)
                              Obuzela vas je tolika radost.                              (Kolika radost?)





Postupci i oblici vrednovanja i samovrednovanja
– provjera rješenja radne bilježnice
– usmeno izražavanje – provjera razumijevanja pročitanoga teksta i točnosti odgovora na postavljena
   pitanja
– vrednovanje umnih mapa.












Plan ploče

POKAZNE ZAMJENICE – PONAVLJANJE I VJEŽBANJE

          Riješi premetaljku:  NEK POZNAJEM I ZECA!   (pokazne zamjenice)

 
          Radnja ove knjige je neizvjesna.                        (Koje knjige?)
          Onakvo je druženje nezaboravno.                     (Kakvo druženje?)
          Obuzela vas je tolika radost.                              (Kolika radost?)



 


































Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.